Tja... Er jo ikke de 5 min som gjør det omfattende. Mer tog, t-bane, buss, t-bane, tog... Da er det mer fristende å ta toget helt til Drammen. JEG skal til Drammen uansett, men måten jeg kommer dit på avhenger av opplegget KFL. Poenget mitt er at dersom KFL vil ha med folk utafor Lillestrøm på tur, bør de legge til rette for dette. Mener ikke at opplegget skal forandres bare på grunn av meg, men vi er jo fler herfra som drar på kamper og det er lettere å få med fler på turer hvis opplegget legges til rette på denne måten...
Årets tur for KFL: Strømsgodset - LSK. Lørdag 25 august kl 16.00
Collapse
X
-
-
Tja... Er jo ikke de 5 min som gjør det omfattende. Mer tog, t-bane, buss, t-bane, tog... Da er det mer fristende å ta toget helt til Drammen. JEG skal til Drammen uansett, men måten jeg kommer dit på avhenger av opplegget KFL. Poenget mitt er at dersom KFL vil ha med folk utafor Lillestrøm på tur, bør de legge til rette for dette. Mener ikke at opplegget skal forandres bare på grunn av meg, men vi er jo fler herfra som drar på kamper og det er lettere å få med fler på turer hvis opplegget legges til rette på denne måten...Kommentar
-
Tja... Er jo ikke de 5 min som gjør det omfattende. Mer tog, t-bane, buss, t-bane, tog... Da er det mer fristende å ta toget helt til Drammen. JEG skal til Drammen uansett, men måten jeg kommer dit på avhenger av opplegget KFL. Poenget mitt er at dersom KFL vil ha med folk utafor Lillestrøm på tur, bør de legge til rette for dette. Mener ikke at opplegget skal forandres bare på grunn av meg, men vi er jo fler herfra som drar på kamper og det er lettere å få med fler på turer hvis opplegget legges til rette på denne måten...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Vi legger alltid til rette for de som ønsker å være med oss på tur. Vi sier alltid ja til å plukke opp folk langs veien o.l. Men av hensyn til de andre reisende kan vi ikke ta store avstikkere fra opprinnelig kjøreplan. Henteplass i Oslo de 2 siste årene har vært Helsfyr, av den grunn at det har blitt veldig mye omlegging rundt Bjørvika, som Uwes disippel skriver.Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Kommentar
-
Viktig at alle som skal gå på bussen på Helsfyr eller andre steder gir beskjed om det, så vi veit hvor mange busseter vi må holde av til dette.
Send meg sms på 92420307 eller send mail til tur@kanari-fansen.noKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Jeg har èn billett til bussturen, til en heldig utkåret! GRATIS!!! Avreise Helsfyr i morgen klokken 11.
Send SMS til 46684703. Første mann til møllaStolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
Kommentar