Tog hadde helt klart vært å foretrekke, men jeg klager ikke. Til Fredrikstad drar man uansett.
Neste tur: Fredrikstad
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av JhnYOpprinnelig skrevet av LiakanariTog hadde helt klart vært å foretrekke, men jeg klager ikke. Til Fredrikstad drar man uansett.Kommentar
-
Usikker på hvor mange vi var i fjord, men vi var vel et sted mellom 900-1300...ganske stor forskjell på 900 og 1300, men vet ikke akkurat hvor mange vi var.
Men la oss bli minst 1200 i år...join bussen alle sammen, detta blir en knalltur, og faktisk årets siste tur og bortekamp i serien...Kommentar
-
Vi bør bli min. rundt 1000 stk. og når det gjelder hvor mange vi var i fjor, står det på plankehaugens nettsider at vi var rundt fem-seks-syv hundre, noe som etter min menig er helt feil.
Synd at det ikke ble tog, men er godt vant med buss jeg, etter å ha kjørt 350 mil med buss til Polen.Kommentar
-
Hvis jeg kommer meg til Fredrikstad av meg selv. Kan jeg da kjøpe billetter på stadion til Kanari Fansen???A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av LSK_LFC_91Hvis jeg kommer meg til Fredrikstad av meg selv. Kan jeg da kjøpe billetter på stadion til Kanari Fansen???
Men hvorfor ikke bli med på buss?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Kommer det til å bli salg av billetter i "døra" denne gangen, eller må vi kjøpe billetter i billettluka sånn som forrige gang?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Tar meg retten til å poste dette jeg, for at folk skal vite det på forhånd så kanskje noen iværtfall kjøper bilett tidligere denne gangen.
ANG BUSSBILETTER:
KFL har nå valgt å sette opp en pris før avreisedagen (Søndag 23/10), og en pris på avreisedagen.
Kjøper du biletten FØR 23/10 koster biletten 150 KR, kjøper du den Søndag 23/10 koster biletten 200 KR.
Dette er fordi folk generellt er treige til å kjøpe bilett, og det dermed kan bli vannsklig å beregne hvor mange busser vi trenger, og vi dermed tar foreksempel 500 busser :lol: , (jeg vil ikke tippe på et antall busser til Frekkstad derfor satt jeg et litt høyt tall :wink: ) så kommer det 80 sylliker 10 min før bussen går, så er det bare 60 ledige plasser så får plutselig 20 stykker ikke vært med.
Dette skjedde vel delevis mot VIF i år, og det er ment for deres eget beste. Kjiipt å møte opp å ikke få plass.
Bli med til Plankebyen!
*Vi skal lage flis av Plankeby* \/Kommentar
-
Kommentar
-
Mets er konge! Dette blir en skikkelig godtur, når er bussene i freksta da??
Skal visst være et stort arrangement på Brygga i Fredrikstad hele denne helga med mye folk og konserter, også på søndagen. Håper vi er på plass noen timer før kampstart i plankebyen.
Tørr vi håpe på at Norges beste serveringsdame Ida dukker opp igjen?
Har Mets forsatt Norges beste damer?
Mange viktige spørsmål, på søndag får vi svar.Kommentar
-
gleder meg stort til sesongens siste busstur! stor stas å være sammen med alle de gale kanari fugla
oppfordrer alle til å kjøpe billetter, og være med på det som helt sikkert kommer til å bli en knallbra tur! syng for fugla \/mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
I tillegg til tilreisende fra Lillestrøm kommer det visstnok også en del fra Halden, ifølge en venn av meg som holder til der.Kommentar
Kommentar