Årets Royal League tur er FC København i februar

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Årets Royal League tur er FC København i februar

    Ikke overraskende blir dette Fc København-Lillestrøm 12 Februar 2006.
    Hold av helga, spre det videre og få med deg en kompis eller to. Her skal vi bli mange.

    Tur opplegget er ikke klart, men vi jobber med fly,båt og busstur
  • keepern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 281

    #2
    Klart jeg skal være med på forballkamp på kontinentet!! Regner med folk stiller opp i Brøndby også, er ikke så dyrt. Norwegian fly deg opp og ned for rundt 800 spenn...


    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #3
      Husk at med Norwegian må du overnatte i Køben til mandag.

      Men i denne tråden diskuterer vi KUN FC København borte. Er starta en egen tråd http://www.kanari-fansen.no/debatt/viewtopic.php?t=3164 om borte turene i Royal League

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Så sant det ikke inntreffer noe uforusett og alvorlig som sykdom eller dødsfall så skal jeg være med på denne turen! Garantert!

        Kommentar

        • kimmern
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 1174

          #5
          Det hadde vært fett med en kanari båt!(danskebåten), så lenge du ikke skal reise ned og opp med en gang så er ikke aldersgrensen 23.
          Denne turen blir konge uansett!

          Kommentar

          • KimFL
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1410

            #6
            Ikke overraskende blir dette Fc København-Lillestrøm 12 Februar 2006.
            Den er allerede merka av på kalendern.....
            Hadde vært best med båt, synes jeg ihvertfall.....kjempeparty på vei ned (f.eks fredag ettermiddag), party i København hele lørdag, kamp på søndag etterfulgt av en ny fest, og avreise mandag. Hotel lør-man trenger ikke å bli så dyrt...på Danhostel koster det 120 pr natt for seng.


            mvh
            KimFL

            Kommentar

            • JhnY
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 975

              #7
              Ja hadde vært konge fett med danskebåten, MEN 23årsgrense...... Men om det er mange gammlinger som drar så kan det jo være 2 under 23 år per over 23 år. (om noen skjønte den:P) Men klart busstur er altid gøy uansett hvor mann skal =) gleder meg utrolig mye til denne turen

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #8
                Skal ikke drepe noe av festlysten, men jeg tror kanskje ikke DFDS til København er den perfekte arena for mer enn gjennomsnittet fulle Fugla-supportere..
                Da kan det fort ende med at returreisen må foregå med alternativ transport :lol:
                Av alle fergestrekninger til Danmark så er nok Oslo-København den minst rølpete....
                Dessuten ligger de ganske høyt i pris?
                Men alle disse alternativene har jeg full tillit til at turgruppa finner ut av.

                mvh
                Gammer`n - som trolig prioriterer lengst mulig opphold i Danmark, og ikke 26 timer på båt.
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Husk at med Norwegian må du overnatte i Køben til mandag.

                  Men i denne tråden diskuterer vi KUN FC København borte. Er starta en egen tråd http://www.kanari-fansen.no/debatt/viewtopic.php?t=3164 om borte turene i Royal League
                  Hvis man bestiller nå, tilbyr SAS Braathens OSL-CPH t/r 12.2. for kr 967 inkl. avgifter. Da tar man siste fly hjem kl. 22.45

                  Kommentar

                  • kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1174

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av JhnY
                    Ja hadde vært konge fett med danskebåten, MEN 23årsgrense...... Men om det er mange gammlinger som drar så kan det jo være 2 under 23 år per over 23 år. (om noen skjønte den:P) Men klart busstur er altid gøy uansett hvor mann skal =) gleder meg utrolig mye til denne turen
                    Den grensa gjelder bare hvis du skal dra ned og returnere med en gang, sover du over i danmark 1 natt eller mer er ikke grensa 23.

                    Kommentar

                    • Justnes
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Nov 2003
                      • 57

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                      Skal ikke drepe noe av festlysten, men jeg tror kanskje ikke DFDS til København er den perfekte arena for mer enn gjennomsnittet fulle Fugla-supportere..
                      Da kan det fort ende med at returreisen må foregå med alternativ transport :lol:
                      Av alle fergestrekninger til Danmark så er nok Oslo-København den minst rølpete....
                      Dessuten ligger de ganske høyt i pris?
                      Men alle disse alternativene har jeg full tillit til at turgruppa finner ut av.

                      mvh
                      Gammer`n - som trolig prioriterer lengst mulig opphold i Danmark, og ikke 26 timer på båt.

                      Nå har jo jeg bodd 5 år i København og har dermed rimelig god oversikt over mulige reisemuligheter. Båten til København har jeg tatt flere ganger, og etter mine erfaringer er den rimelig rølpete. Nå vet jeg ikke hvordan gammern fester, men at det er høy partyfaktor, løssluppen fyll og lav moral på DFDS båtene til København er det ingen tvil om.

                      Norwegian, SAS og Sterling er jo billige alternativ hvis man vil fly, Säfflebussen koster ca. 250 kroner hver vei (tar 8 timer og bestilles på www.safflebussen.se) og så er det heller ikke så dyrt med tog hvis man bestiller turen via Svenska Järnvegen. (tar vel også ca. 8 timer og bestilles på www.sj.se).

                      Dette blir uansett stort for meg! Knuse hovne dansker som ser ned på norsk fotball, og få revansje for fem års mobbing. Enda bedre hvis Norge også kommer til VM, når Danmark nå er slått ut! Også utrolig fett å møte Ståle i en hans første obligatoriske kamper som trener for FCK!
                      Petter Justnes

                      Kommentar

                      • iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

                        #12
                        Trenger hotell tips i Køben...

                        Fint hvis det er i gå avstand til stadion, og til sentrum...

                        Og relativt billig (les kanari priser)
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                        Kommentar

                        • Justnes
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Nov 2003
                          • 57

                          #13
                          Hoteller er jo relativt billig i København, og man kan finne helt ok hoteller i sentrum for 300 kroner per natt.

                          Det er en fin hotellguide på www.aok.dk eller www.danskehoteller.dk.

                          Legger ved noen linker med hoteller som er billige og helt greie.





                          Petter Justnes

                          Kommentar

                          • Maximus
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Sep 2005
                            • 100

                            #14
                            He he he. Må vel si meg enig i at jeg aldri har sett på dfds som en cruice båt for fiffen. Det er nordmenn som reiser med båten og da er det en kjensgjærning at det følger en del fyll med. Men det er nå min oppfattning da :?
                            ¤Fugl i Oslo¤

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2921

                              #15
                              hva med brøndby-lsk?
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4380

                                #16
                                Jeg er med til Køben x2 8) Mest sansynlig! Hvertfall mot København
                                ..................

                                Kommentar

                                • LSK-supp.
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 1023

                                  #17
                                  Re: Årets Royal League tur

                                  Opprinnelig skrevet av Tony
                                  Ikke overraskende blir dette Fc København-Lillestrøm 12 Februar 2006.
                                  Hold av helga, spre det videre og få med deg en kompis eller to. Her skal vi bli mange.

                                  Tur opplegget er ikke klart, men vi jobber med fly,båt og busstur
                                  Et godt valg. Februar begynner folk å bli jævlig klare for fotball igjen, og hva er vel da bedre enn en tur til Køben for å se fugla.
                                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                  Kommentar

                                  • Kef1r
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 730

                                    #18
                                    tror jeg må droppe denne turen er bare 15 år så jeg må nok vente noen år skal til sverige da

                                    Kommentar

                                    • Spantell
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Oct 2005
                                      • 15

                                      #19
                                      Team Myhre stiller mannsterke til denne kampen

                                      Alle mann til køben
                                      Team Myhre
                                      http://www.kjentfolk.no/musikere/wenchemyhre/

                                      Kommentar

                                      • KimFL
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1410

                                        #20
                                        Skal ikke drepe noe av festlysten, men jeg tror kanskje ikke DFDS til København er den perfekte arena for mer enn gjennomsnittet fulle Fugla-supportere..
                                        Blir det mange nok, spiller det ikke noen rolle om DFDS er partybåt. Da kommer det til å bli det....
                                        Har vært på fyllekalas på de båtene før, og det har funka helt fint det...

                                        ....og sitte i buss til kjøben er for meg, helt uaktuelt.....
                                        Det må bli båt eller fly....tar uansett gjerne en overnatting eller 2 i kongens by....sikkert gøy å gå på byen er også....


                                        mvh
                                        KimFL

                                        Kommentar

                                        Working...