Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ikke overraskende blir dette Fc København-Lillestrøm 12 Februar 2006.
Hold av helga, spre det videre og få med deg en kompis eller to. Her skal vi bli mange.
Tur opplegget er ikke klart, men vi jobber med fly,båt og busstur
Klart jeg skal være med på forballkamp på kontinentet!! Regner med folk stiller opp i Brøndby også, er ikke så dyrt. Norwegian fly deg opp og ned for rundt 800 spenn...
Det hadde vært fett med en kanari båt!(danskebåten), så lenge du ikke skal reise ned og opp med en gang så er ikke aldersgrensen 23.
Denne turen blir konge uansett!
Den er allerede merka av på kalendern.....
Hadde vært best med båt, synes jeg ihvertfall.....kjempeparty på vei ned (f.eks fredag ettermiddag), party i København hele lørdag, kamp på søndag etterfulgt av en ny fest, og avreise mandag. Hotel lør-man trenger ikke å bli så dyrt...på Danhostel koster det 120 pr natt for seng.
Ja hadde vært konge fett med danskebåten, MEN 23årsgrense...... Men om det er mange gammlinger som drar så kan det jo være 2 under 23 år per over 23 år. (om noen skjønte den:P) Men klart busstur er altid gøy uansett hvor mann skal =) gleder meg utrolig mye til denne turen
Skal ikke drepe noe av festlysten, men jeg tror kanskje ikke DFDS til København er den perfekte arena for mer enn gjennomsnittet fulle Fugla-supportere..
Da kan det fort ende med at returreisen må foregå med alternativ transport :lol:
Av alle fergestrekninger til Danmark så er nok Oslo-København den minst rølpete....
Dessuten ligger de ganske høyt i pris?
Men alle disse alternativene har jeg full tillit til at turgruppa finner ut av.
mvh
Gammer`n - som trolig prioriterer lengst mulig opphold i Danmark, og ikke 26 timer på båt.
Ja hadde vært konge fett med danskebåten, MEN 23årsgrense...... Men om det er mange gammlinger som drar så kan det jo være 2 under 23 år per over 23 år. (om noen skjønte den:P) Men klart busstur er altid gøy uansett hvor mann skal =) gleder meg utrolig mye til denne turen
Den grensa gjelder bare hvis du skal dra ned og returnere med en gang, sover du over i danmark 1 natt eller mer er ikke grensa 23.
Skal ikke drepe noe av festlysten, men jeg tror kanskje ikke DFDS til København er den perfekte arena for mer enn gjennomsnittet fulle Fugla-supportere..
Da kan det fort ende med at returreisen må foregå med alternativ transport :lol:
Av alle fergestrekninger til Danmark så er nok Oslo-København den minst rølpete....
Dessuten ligger de ganske høyt i pris?
Men alle disse alternativene har jeg full tillit til at turgruppa finner ut av.
mvh
Gammer`n - som trolig prioriterer lengst mulig opphold i Danmark, og ikke 26 timer på båt.
Nå har jo jeg bodd 5 år i København og har dermed rimelig god oversikt over mulige reisemuligheter. Båten til København har jeg tatt flere ganger, og etter mine erfaringer er den rimelig rølpete. Nå vet jeg ikke hvordan gammern fester, men at det er høy partyfaktor, løssluppen fyll og lav moral på DFDS båtene til København er det ingen tvil om.
Norwegian, SAS og Sterling er jo billige alternativ hvis man vil fly, Säfflebussen koster ca. 250 kroner hver vei (tar 8 timer og bestilles på www.safflebussen.se) og så er det heller ikke så dyrt med tog hvis man bestiller turen via Svenska Järnvegen. (tar vel også ca. 8 timer og bestilles på www.sj.se).
Dette blir uansett stort for meg! Knuse hovne dansker som ser ned på norsk fotball, og få revansje for fem års mobbing. Enda bedre hvis Norge også kommer til VM, når Danmark nå er slått ut! Også utrolig fett å møte Ståle i en hans første obligatoriske kamper som trener for FCK!
He he he. Må vel si meg enig i at jeg aldri har sett på dfds som en cruice båt for fiffen. Det er nordmenn som reiser med båten og da er det en kjensgjærning at det følger en del fyll med. Men det er nå min oppfattning da :?
Hold av helga, spre det videre og få med deg en kompis eller to. Her skal vi bli mange.
Tur opplegget er ikke klart, men vi jobber med fly,båt og busstur
Et godt valg. Februar begynner folk å bli jævlig klare for fotball igjen, og hva er vel da bedre enn en tur til Køben for å se fugla.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Blir det mange nok, spiller det ikke noen rolle om DFDS er partybåt. Da kommer det til å bli det....
Har vært på fyllekalas på de båtene før, og det har funka helt fint det...
....og sitte i buss til kjøben er for meg, helt uaktuelt.....
Det må bli båt eller fly....tar uansett gjerne en overnatting eller 2 i kongens by....sikkert gøy å gå på byen er også....
Kommentar