jeg å 2 til er med til Kalmar
Kalmar buss tur!
Collapse
X
-
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så... -
Opprinnelig skrevet av LSK_er_bestjeg å 2 til er med til KalmarKommentar
-
-
det er no dritt ja men man ofrer seg for fugla!!!!Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så...Kommentar
-
hvor mye kommer biletten til kampen å kosteNoen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så...Kommentar
-
skal melde meg på i kveld må bare krangle litt med muttern først :wink:Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueOpprinnelig skrevet av blueJeg er klar!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Hva skjer her egentlig?
Begynner det og bli noen flere påmeldte??
Folk må få ut den berømte fingeren og melde seg på tur!Kommentar
-
heyheyhey..
vi er to fra halden som er keen på å værra med... er det for sent eller? har drukket litt nå, så mulig det allerede er svart på, men konser helller på å drekka enn å lete gjennom alle sider for svar.."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Opprinnelig skrevet av hoytheyheyhey..
vi er to fra halden som er keen på å værra med... er det for sent eller? har drukket litt nå, så mulig det allerede er svart på, men konser helller på å drekka enn å lete gjennom alle sider for svar..
95028453
Mini bussen er erstatta med en stor buss, så dra med alt av folk du kjenner!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av hoytheyheyhey..
vi er to fra halden som er keen på å værra med... er det for sent eller? har drukket litt nå, så mulig det allerede er svart på, men konser helller på å drekka enn å lete gjennom alle sider for svar..
95028453
Mini bussen er erstatta med en stor buss, så dra med alt av folk du kjenner!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar