Opprinnelig skrevet av Tony
Støtt fugla, meld dere på Kalmar tur!
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av JhnYJeg må desverre drope det pga penge mangel, har nok penger egentlig men har starta med lappen og betaler nesten 1000 kr dobbel timen så pengene går fort ut :\mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Ordentlig buss
Kun en halv uke igjen før det er tut og kjør mot Kalmar..
Offisielle KFL-kilder melder om at minibussen erstattes av en ordentlig buss. Fritt for å ha baksetene på vei hjem..
Fra den andre siden (http://www.kalmarfans.se/) meldes dette:
Innan matchen kommer vi att ladda upp som vanligt på Seven Sportsbar (Storgatan 24) så se till att komma dit och sjung upp dig inför fighten. Seven Sportsbar kommer att erbjuda alla FF-supportrar lite olika alternativ bland annat ett glöggalternativ för 32:- (ord 45:-). Kör man det lite klenare alternativet går det loss på 20:- istället för 25:-. Visar det sedan att KFF tar poäng i matchen så går en stor stark på 32:- (ord 42:-) eller en läsk för 10:- (ord 20:-). Det finns givetvis även olika alternativ på mat som ”Veckans 107:a” – varmrätt med stor stark/glas vin. ”Sevenburgare”, 200 gram med pommes, för 97:-. Pytt i panna till FF pris för 60:- (ord 77:-).
Vår motsander for kvelden er Smålands stolthet på "Sektion E."
De var jo ikke avskrekkende mange på Åråsen, men under Brøndby-kampen demmers var de så mange:
[/img]Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Faen så vanskelig det er og finne info for tida'a! Men det er jo bra du er pratesjuk, hoyt
Jeg klipper fra forsiden av KFL.no:
Salg av øl og brus på bussen. Påmelding skjer til TONY JOHANSEN på tlf 95028453.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
hihihi, dette blir moro altså! jeg gleder meg massevis!
fugla skal til ..eh.. skandinavia, hurra, hurra :lol:mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Etter at Fritz skreiv det med Kalmar FF og dametruse (http://www.kanari-fansen.no/debatt/v...=asc&start=150)...
..så er det emblemet en dametruse for meg.. klarer ikke å se at det er noe annet. Det er blitt helt umulig. Har blitt helt oppsatt på det, så jeg må bare foreslå truse-tifo på denne kampen. Alle tar med seg en utslitt underbukse eller to,så får vi en veldig fargerik TIFO!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar