Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Når er det forventet at bussen er i Lillestrøm på mandag??
Generelt syntes jeg det må informeres bedre om når man forventer å være hjemme igjen...dette kan ha mye å si for hver enkelt person.
Burde bli en del som melder seg på her, man er hjemme igjen før arbeid og skole og kampen er på en søndag så de fleste av oss trenger ikke å bruke feriedag engang...
Da har vi klart å fått flytta fristen angående lugarer på DFDS fram til 25
november. For å sette opp en buss må vi ha minimum 25 påmeldte, og
påmeldingsfristen vil være 25 november kl 15.00.
pris vil bli ca 550-700 avhengig av hvor mange som melder seg på turen.
Påmelding med navn og alder pga av lugar til Tony på email tony@kanari-fansen.no eller mobil 950 28 453.
Retur med buss hele veien hjem rett etter kampslutt, og man regner med å
være i Lillestrøm i 4-5 tiden.
PS: DET ER 18 ALDERSGRENSE PÅ DENEN TUREN GRUNNET DFDS. HAR DU MED EN
FORESATT, KAN PERSONER UNDER 18 BLI MED
Tror denne turen kan bli helt konge! En busslast med Fugler på DFDS, en hel dag i Køben, fotball på grønt gress og 3 poeng før vi vender hjem til Lillestrøm!
Tror denne turen kan bli helt konge! En busslast med Fugler på DFDS, en hel dag i Køben, fotball på grønt gress og 3 poeng før vi vender hjem til Lillestrøm!
Er det rart jeg gleder meg?!?
Vil bare få takke alle som gjorde denne turen til en suksess!
Turen levde opp til forventningene, og nå gleder jeg meg til å komme tilbake til Køben i februar!
Kommentar