Kom igjen folkens! bli med til køben, la oss vise danskene hvem som har Nordens mest dynamiske fans.
Turinfo til Fc københavn 12 februar 2006
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av JhnYNå er fetsund bønda oppe i 7 stykker vi håper og tror vi blir flere
*glede seg*
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfFra midnatt 4.12. legger Norwegian ut flybilletter til kr 196 en vei. Se http://kanari-fansen.no/debatt/viewt...=3405&start=20Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYOpprinnelig skrevet av TorolfFra midnatt 4.12. legger Norwegian ut flybilletter til kr 196 en vei. Se http://kanari-fansen.no/debatt/viewt...=3405&start=20Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYHvis vi skal knuse Køben på tribunen er det kanskje en fordel at noen venter med drekkinga til etter kampen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av JhnYHvis vi skal knuse Køben på tribunen er det kanskje en fordel at noen venter med drekkinga til etter kampen.Kommentar
-
Ultras Felt C stiller med 10 mann i køben. Bli med til køben, la oss vise at vi også er de mest lydhøre i Norden.
FRIHET FOR ULTRAS.Kommentar
-
På dagsturen da Tånni?
Hyggelig at det er satt opp tur for oss under 13 også. :lol:Kommentar
-
Det er fortsatt mulig å bestille flybilletter tur/retur med Norwegian for ca. kr 500. Da må man reise ut lørdag kl. 10.05 eller søndag kl. 15.00. Retur mandag morgen. NB! Siste dag med denne kampanjen er mandag 9.1., men det er fortsatt mulig å reise billig etter det.
Det går også an å fly Norwegian nedover og SAS Braathens tilbake søndag kveld, men dette vil koste mer enn 1000 kroner.Kommentar
-
Følg med på sportssidene i RB på fredag og søndag.
;o)
Vi SKAL bli mange i køben...
PetterKommentar
-
Kamptidspunkter
Jeg synes det er håpløst at vi ennå ikke har fått vite kamptidspunktet for de neste RL-kampene, så jeg sendte følgende henvendelse til RL:
"Nå er det bare en måned igjen til neste runde av Royal League, men vi har fortsatt ikke fått informasjon om kampstart 12.2. Det er ca. 500 Lillestrøm-supportere som planlegger å reise til København for å se FCK-LSK, men det er svært vanskelig å planlegge når man ikke vet når kampen går. For at Royal League skal bli attraktivt er dere avhengige av at supporterne skaper stemning på tribunene. Da er det viktig at vi får tidlig beskjed om kamptidspunktet, slik at vi kan organisere turer til kampene. Det må da være mulig å bestemme seg for kamptidspunktet litt tidligere?
Vennlig hilsen
Torolf Holte"
Jeg fikk følgende svar:
"Kære Torolf Holte,
Det er TV stationerne der fastlægger kick off tidspunkter og de har netop haft møde herom igår. Vi forventer derfor at disse snart kan offentliggøres på rl.com.
Vi ser frem til at byde LSKs supportere velkommen i København.
Med venlige hilsner
Katrine Mønsted
ROYAL LEAGUE A/S"Kommentar
-
Re: Kamptidspunkter
Opprinnelig skrevet av TorolfVi ser frem til at byde LSKs supportere velkommen i København.
Følgte meg ikke akkurat velkommen :PKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Re: Kamptidspunkter
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av TorolfVi ser frem til at byde LSKs supportere velkommen i København.
Følgte meg ikke akkurat velkommen :PUltras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar