Kun 28 plasser igjen på båtturen
Turinfo til Fc københavn 12 februar 2006
Collapse
X
-
Kanari-Fansen har kun 28 ledige plasser igjen til 1000,-'
Det vil si at lugarene man får for 800,- er borte!
Foruten kan jeg melde om at vi blir 4 busser på båten, pr dd. er vi oppe i 152 stk og 5 busser totalt sett som setter kursen mot Lillestrøm etter kampsluttKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyKanari-Fansen har kun 28 ledige plasser igjen til 1000,-'
Foruten kan jeg melde om at vi blir 4 busser på båten, pr dd. er vi oppe i 152 stk og 5 busser totalt sett som setter kursen mot Lillestrøm etter kampsluttKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av TonyKanari-Fansen har kun 28 ledige plasser igjen til 1000,-'
-
Opprinnelig skrevet av TonyKanari-Fansen har kun 28 ledige plasser igjen til 1000,-'
Foruten kan jeg melde om at vi blir 4 busser på båten, pr dd. er vi oppe i 152 stk og 5 busser totalt sett som setter kursen mot Lillestrøm etter kampslutt
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyOpprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av TonyKanari-Fansen har kun 28 ledige plasser igjen til 1000,-'
Foruten kan jeg melde om at vi blir 4 busser på båten, pr dd. er vi oppe i 152 stk og 5 busser totalt sett som setter kursen mot Lillestrøm etter kampslutt
Petter: Er fullt av ledige plasser på båten, men vi får ikke med flere enn 4 busser. Så da har dem ikke noe transport hjem, derfor stopper jeg på 180 personer når det gjelder alt. 1Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyNei, men hvordan kan dere være sååå sikre? Er vel ikke over 3 ganger så mange som reiser alene som gjennom kfl?
Trondheim var det rundt 40 på bussen, 250 på tribunen.
Hamar 300 på tog, 1200 på tribunen
var vel ganske like tall på mange andre kamper også.
Uansett så blir vi MANGE og kommer til å synge ut kjerringene som holder med "fotballaget" Fck.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterFølg med på sportssidene i RB på fredag og søndag.
;o)
Vi SKAL bli mange i køben...
PetterKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av petterFølg med på sportssidene i RB på fredag og søndag.
;o)
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyKun 8 ledige plasser igjen på alternativ 1!
Uansett, jeg skal i hvert fall ned dit! Og jeg gleder meg skikkelig!! Det her skal bli jævlig moro! Fuglaviruset skal herje Kongens by!!
Og en ting til, dere gjør alle en kjempejobb, alle dere som er med på å ordne alt! Vil gi dere mye ros!! Stå på, Tony!
Og Petter, kjempebra annonse i RB!! Så den med en gang og ble ganske overrasket! Proft! Stå på!
Forza!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av petterFølg med på sportssidene i RB på fredag og søndag.
;o)
PetterKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Noen som har tips til hotell fra søndag til mandag?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Søkte etter hotell på http://www6.hrs.de/
500,- for enkeltrom, søndag til mandag. Meget sentralt, beliggende like ved Sentralstasjonen.
Nebo
Cityhotel
Istedgade 6
1650 Kopenhagen-After Dark Ultras-Kommentar
-
KØBEN
Er bare en ting jeg lurer på her.. blei medlem nå..
hvor mange plasser er det igjen til Køben alternativ nr. 2??
jeg og noen kompiser og venniner har meldt oss på denne turen...
Fy fader (Asbjørn Bjekke) Detta blir en fettish tur ass..
WHOOOO HOOOO!!!
DRINK it, LOVE it and PISS it - RINGNES PILSENERTenke seg det at vif er Oslos Stolthet.. stakkars Oslo's befolkning.. :( :(Kommentar
-
Re: KØBEN
Opprinnelig skrevet av SteneTheMANEr bare en ting jeg lurer på her.. blei medlem nå..
hvor mange plasser er det igjen til Køben alternativ nr. 2??
jeg og noen kompiser og venniner har meldt oss på denne turen...
Fy fader (Asbjørn Bjekke) Detta blir en fettish tur ass..
WHOOOO HOOOO!!!
DRINK it, LOVE it and *beep* it - RINGNES PILSENER
ALLE MANN TIL KØBENKommentar
Kommentar