Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
Turinfo til Fc københavn 12 februar 2006
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Vet jeg ingenting om, men virker som du har bra koll på det :wink:Kommentar
-
Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av LarsCa. 200 på alt. 1.
På alt. 2 har det kommet mange påmeldinger, slik at antallet busser har steget fra 1 til 2.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av PAen ting jeg lurer på.. hvor skal dere drikke lørdagskveld / mandag ? noen som har peilig.. så ikke alle er spredt rundt i køben? :oops:Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
visa electron skal funke fint. Bare pass på så det ikke går ut på dato slik mitt gjorde mens jeg var i usa...
Skal være gyldig til ett halvt år etter du blir atten. og funker de stdene de tar Visa.
Men kanskje lurt å veksle inn "just in case"?
Eller å ta en liten prat med banken din før avreise..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChriZzavisa electron skal funke fint. Bare pass på så det ikke går ut på dato slik mitt gjorde mens jeg var i usa...
Skal være gyldig til ett halvt år etter du blir atten. og funker de stdene de tar Visa.
Men kanskje lurt å veksle inn "just in case"?
Eller å ta en liten prat med banken din før avreise..
Noen flere som har meninger om dette, bare for å være sikker?Kommentar
-
Hva gjør vi hvis det blir terrorangrep? Hvem blir med på å sette seg ved ølstanden og drekka til vi blir drept? Noen? Jeg liker å ta sorgene på forskudd og planlegge dem så godt som mulig ^^I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Tanken om at Parken kan være et fristende terror mål på søndag har slått meg..
Men om man skal være redd for å dø så kan man bare låse seg inne på rommet sitt..
Jeg skal ihvertfall ikke holde meg hjemme av den grunn.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChriZzaTanken om at Parken kan være et fristende terror mål på søndag har slått meg..
Men om man skal være redd for å dø så kan man bare låse seg inne på rommet sitt..
Jeg skal ihvertfall ikke holde meg hjemme av den grunn.
Tviler på om Parken blir spesiellt utsatt, men jeg er enig i at vis man skal gå rundt å være redd, så kan man like så godt skaffe seg en safe, å sitte inne i den 24/7.Kommentar
-
Tror det er stor sjanse for at parken er et terrormål neste søndag ja... :lol:
Håper alle tar med seg flagg og bannere nedover. La oss vise danskene hvem som er de beste supportera i Norden.
IRRIDUCIBILI UFCKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisTror det er stor sjanse for at parken er et terrormål neste søndag ja... :lol:
Håper alle tar med seg flagg og bannere nedover. La oss vise danskene hvem som er de beste supportera i Norden.
IRRIDUCIBILI UFC
KGGsc
Den Sorte Arme`Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av ChriZzaTanken om at Parken kan være et fristende terror mål på søndag har slått meg..
Jeg skal ihvertfall ikke holde meg hjemme av den grunn.
Tviler på om Parken blir spesiellt utsatt, men jeg er enig i at vis man skal gå rundt å være redd, så kan man like så godt skaffe seg en safe, å sitte inne i den 24/7.
Jeg sier bare; ligg unna på fredag mellom kl. 15 og 17 (og mandag før kl. 08 )!Kommentar
Kommentar