Turinfo til Fc københavn 12 februar 2006

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

    Opprinnelig skrevet av Nordby
    Hvorfor skulle dem gidde å ta 5000 folk? Da kan dem heller ta Oslo S da, og ta dobbelt så mange?
    Er ikke akkurat så mange som blir skadd når man tenner på en tom ambassade heller. Men er vel mer for å illustrere et poeng..

    men fåt satse på at disse [slemme]muslimene ikke er så fotballinterresserte :lol:

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      Jeg er i full gang med å male bannere der det er bildet av hele kfl som pisser på koranen, oppfordrer alle til å gjøre det samme å ta dem med til København å vise dem fram til alle de som måtte bry seg :P
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • PA
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 500

        Nordby
        InnleggSkrevet: 19:22 - Søndag 05 Feb 2006 Tittel:
        PA skrev:
        Nordby: du er med i KGHcs ja.. gleder meg til hjemmesiden er oppe Cool
        p.s: logoen er drit stillig.. så den i går! Very Happy


        KGGsc iværtfall. Men hvem er du PA?
        hehe.. jeg er PA, Alle kaller meg det 8)

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Jeg er i full gang med å male bannere der det er bildet av hele kfl som pisser på koranen, oppfordrer alle til å gjøre det samme å ta dem med til København å vise dem fram til alle de som måtte bry seg :P
          Har noen spurt Khaled om han synes det er ok?
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            Har noen spurt meg hva jeg synes om å brenne norske flagg, angripe norske ambasader osv?
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              Jeg er i full gang med å male bannere der det er bildet av hele kfl som pisser på koranen, oppfordrer alle til å gjøre det samme å ta dem med til København å vise dem fram til alle de som måtte bry seg :P
              Har noen spurt Khaled om han synes det er ok?
              Ikke så farlig, jeg har lært av islamister at hvis en person gjør noe dumt, så kan man angripe alle personer som har samme nasjonalitet som den personen.

              Nå skal det jo legges til at jeg selvfølgelig ikke har lagd noen anti-islam bannere da, hvis det er noen som skulle være så korte at dem trodde det!
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                Nå skal det jo legges til at jeg selvfølgelig ikke har lagd noen anti-islam bannere da, hvis det er noen som skulle være så korte at dem trodde det!
                Jeg er 1,78 m, kort nok?
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                Mvh
                Mr.Jordbakke

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  Bare for å poengtere en ting :

                  På våre sider skal det ikke diskureres hverken politikk eller religion, såfremt det ikke har noe direkte med LSK å gjøre. Og slik denne tråden utvikler seg, kan jeg ikke se at det har det.
                  Så jeg ber dere diskutere dette andre steder enn på vårt forum, da KFL er en politisk og religionsuavhengig organisasjon.

                  Takk


                  Petter

                  Kommentar

                  • Vestfold Kanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Oct 2004
                    • 4583

                    Lillestrøm er min religion :wink:
                    LOUD
                    PROUD
                    ULTRA

                    Kommentar

                    • blue
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2004
                      • 1429

                      :arrow: Da vi var i København i desember var vi ca 50 supportere på Hviids vinstue. Da var det så godt som stinn brakke.

                      :!: På turen i helga snakkes det om at vi blir 500 stykker. Jeg er forundret over at det velges en pub der 80-90% av de som reiser må ty til alternative puber, men dette kan kanskje forklares med at det ikke finnes puber i København som tar 500 personer. Jeg er inneforstått med at en del av de som reiser er under 18, og sågar ikke skal på noen pub.

                      :idea: Jeg ønsker at noen som er godt kjent i København kommer med alternative forslag til hvor folk kan nyte halvliterne før kampen, så vi ikke blir løpende rundt som en skremt sauflokk.


                      8) Takk
                      Fugla 4 Life!

                      Kommentar

                      • ChriZza
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 4265

                        Opprinnelig skrevet av blue
                        :arrow: Da vi var i København i desember var vi ca 50 supportere på Hviids vinstue. Da var det så godt som stinn brakke.

                        :!: På turen i helga snakkes det om at vi blir 500 stykker. Jeg er forundret over at det velges en pub der 80-90% av de som reiser må ty til alternative puber, men dette kan kanskje forklares med at det ikke finnes puber i København som tar 500 personer. Jeg er inneforstått med at en del av de som reiser er under 18, og sågar ikke skal på noen pub.

                        :idea: Jeg ønsker at noen som er godt kjent i København kommer med alternative forslag til hvor folk kan nyte halvliterne før kampen, så vi ikke blir løpende rundt som en skremt sauflokk.


                        8) Takk
                        Opprinnelig skrevet av Tony
                        PUBOPPLEGG I KØBENHAVN : VÅRT SAMLINGSSTED GJENNOM HELE HELGA ER HVIIDS VINSTUE PÅ KONGENS NYTORV. SJEKK UT HJEMMESIDA, WWW.HVIIDSVINSTUE.DK .

                        - Stedet er et av byens eldste puber som ligger veldig sentralt til på Kongens Nytorv. 300 års historie, billig drikke og knallhyggelig betjening. Her om dagen sendte de bl.a en e-post der de oppfordra oss om å ha med bannere til opphenging rundt Hviids, ingen tvil om at vi er velkommen.For de som er i Køben hele helga er dette et ypperlig sted å vorse på før man virkelig gjør byen.

                        - Søndag 12/2 åpner Hviids kl 1000. De som vil ha seg en fast sitteplass bør være tidlig ute, bussene kommer jo også til KN ca når Hviids åpner. Javisst blir det fullt inne på puben, men det er da for faen noe av sjarmen. De som har vært i England før kampene veit at det er full pinne inne på tette puber i timene før avspark. KFL vil ha en egen infostand inne på puben

                        BALI : På begge steder av Hviids ligger en inngang til Bali i etasjen over puben. Dette er en restaurant og ølsted som har bra med plass. Bali fungerer da som en naturlig avlastningsplass til Hviids, som i tilegg serverer mat til en billig penge. Hverken Hviids eller Bali spiller musikk, noe som gjør at vi kan synge de sanga vi vil, uten å bli overdøva av en eller annen mongo-dj ala puben til Stormen i Ålesund. Dette gjør også at det er lettere å få i gang nye fuglasanger, når du slipper å konkurrere med høytalerne.

                        VIKTIG ! Det er greit at folk vil hjelpe til med pubvalg m.m på borteturer. Når vi i KFL treffer pubvalget håper vi imidlertid at alle følger opp dette. Samla sett har Hviids / Bali mer enn nok plass til alle, husk at ikke alle kanaris er på puben til enhver tid. I en så stor by som Køben MÅ vi være samla, dette er ikke Skien eller Molde. Ha en positiv innstilling og vær med på å lage kanonstemning på Hviids ! :
                        Til slutt tar vi med en slutthilsen fra Hviids VI ØNSKER ALLE CANARIEFANS VELKOMMEN. HVIIDS STÅR KLARE VED TUBORGHANERNE ! Enkelt og greit, de veit tydeligvis at det flytende er viktig for fjellaper i Danmark.

                        Kommentar

                        • blue
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2004
                          • 1429

                          Opprinnelig skrevet av ChriZza
                          Opprinnelig skrevet av blue
                          :arrow: Da vi var i København i desember var vi ca 50 supportere på Hviids vinstue. Da var det så godt som stinn brakke.

                          :!: På turen i helga snakkes det om at vi blir 500 stykker. Jeg er forundret over at det velges en pub der 80-90% av de som reiser må ty til alternative puber, men dette kan kanskje forklares med at det ikke finnes puber i København som tar 500 personer. Jeg er inneforstått med at en del av de som reiser er under 18, og sågar ikke skal på noen pub.

                          :idea: Jeg ønsker at noen som er godt kjent i København kommer med alternative forslag til hvor folk kan nyte halvliterne før kampen, så vi ikke blir løpende rundt som en skremt sauflokk.


                          8) Takk
                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          BALI : På begge steder av Hviids ligger en inngang til Bali i etasjen over puben. Dette er en restaurant og ølsted som har bra med plass. Bali fungerer da som en naturlig avlastningsplass til Hviids, som i tilegg serverer mat til en billig penge. Hverken Hviids eller Bali spiller musikk, noe som gjør at vi kan synge de sanga vi vil, uten å bli overdøva av en eller annen mongo-dj ala puben til Stormen i Ålesund. Dette gjør også at det er lettere å få i gang nye fuglasanger, når du slipper å konkurrere med høytalerne.
                          Beklager, jeg har visst ikke fått med meg dette.
                          Fugla 4 Life!

                          Kommentar

                          Working...