Turinfo Tønsberg torsdag 16 februar kl 20.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #61
    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
    Virker litt som om du mener at alle andre enn deg sjøl ikke er ekte supporter..
    Hvor faen har jeg sagt eller insinuert at jeg er den eneste ekte supporteren? Jeg bare poengterte, ovenfor en fyr som skulle belære meg, at jeg har reist en del timer med buss for å følge Fugla i RL. Jeg synes ikke det er langt å reise to timer for å følge Fugla på en bortekamp, men jeg vet at det er maaaange andre som synes det.

    To tanker i hodet på en gang samt bruk av begge hjernehalvdeler kan anbefales.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

      #62
      "Kom igjen nå. Jeg var der borte mot Kalmar, Brøndby og FCK. Ikke lek "supersupporter" overfor meg."

      Med denne setningen ser det for meg ut som om du prøver å belære en fyr som kanskje har vært reisende supporter like lenge som eller lenger enn deg Ronnie.

      Synes du burde la folk få ha sin mening uten at du skal bestemme hva som er rett eller galt.

      Behold heller negativiteten din for deg selv. Hvis du vet om så utrolig maaaange(riktig antall a`er?) som synes det er så veeeeeldig langt med en og en halv times kjøring for å støtte klubben vi alle elsker, kanskje vi kan få med noen av dem ved å være positive i steden for å dra fram alle de negative sidene ved torsdagens match!

      200 kroner for bussen til Tønsberg er billig, meld dere på til Tony og fyll opp bussene. 100% positivitet :lol:

      Nuzz og klemz fra meg som nå skal prøve å bruke to tanker og to hjerner og to halvdeler samtidig.. oopz, åssen var`n igjen?
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #63
        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
        Med denne setningen ser det for meg ut som om du prøver å belære en fyr som kanskje har vært reisende supporter like lenge som eller lenger enn deg Ronnie.
        Det er vel nettopp det jeg ikke gjør, jeg bare poengterer at dersom en absolutt skal belære noen i KFL om lengden på diverse borteturer, så er det vel neppe noe sjakktrekk å diskutere det med meg. Jeg var med borte mot Kalmar, Brøndby og FCK. Jeg har ikke problemer med lange borteturer, ei heller de korte. Diskuter heller med de som ikke reiser på borteturer, ikke fortell meg at jeg synes det sikkert er langt med en par timers tur.

        Synes du burde la folk få ha sin mening uten at du skal bestemme hva som er rett eller galt.
        Nå var det ikke jeg som initierte denne diskusjonen, den kom etter at "supersupporterne" uffet seg over oss (meg) med et realistisk syn på oppmøte i Tønsberg

        Behold heller negativiteten din for deg selv. Hvis du vet om så utrolig maaaange(riktig antall a`er?) som synes det er så veeeeeldig langt med en og en halv times kjøring for å støtte klubben vi alle elsker, kanskje vi kan få med noen av dem ved å være positive i steden for å dra fram alle de negative sidene ved torsdagens match!
        Har du aldri vært på bortetur med KFL før eller? Det reiser et sted mellom 600 og 1000 stk. til Nadderud for livsviktige seriekamper, da skal det mye til om vi blir over 1.000 i Tønsberg i en uviktig kamp i RL midt på vinteren og med hjemkomst godt over midnatt.

        Det er ikke å være negativ, men å være realist, muligens en litt pesimistisk realist, men dog. Skulle det komme over 1.000 mot Brøndby, blir jeg meget imponert.

        200 kroner for bussen til Tønsberg er billig...
        Det er ikke billig. Spesielt ikke om en ønsker å få med noen ekstra folk utenom menigheta.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • Vestfold Kanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Oct 2004
          • 4583

          #64
          Greit nok det Ronnie, men jeg er av den mening at det er bedre å være positiv og prøve å dra med folk enn å konstatere og nærmest bestemme på forhånd at så få blir vi eller så ræva blir oppmøte.

          Og det er vel det som er noe av poenget, hvor er alle som fyller tribunen borte mot enga når vi møter stabæk osv. med omtrent samme reisetid.

          Tror neppe det hjelper å være negativ ihvertfall. 200 kr for tur retur Tønsberg er realtivt billig for oss som har reist litt lenger enn den strekningen til matcher i snart 20 år(Og der har jeg faen meg mye erfaring, så ikke prøv å belær en som har reist den veien i jævli maaaaaaaaange år, azz :wink: )

          Faen, får ikke dere fra landet subsidier da? :wink: Still opp nå, bli med til Tønsberg alle mann! Hva ellers skjer på en torsdag? Greit, man går kanskje glipp av Cæsar og andre høydepunkter, men det går reprise på fredan..

          Alle til Tønsberg!!
          LOUD
          PROUD
          ULTRA

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #65
            Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
            Greit nok det Ronnie, men jeg er av den mening at det er bedre å være positiv og prøve å dra med folk enn å konstatere og nærmest bestemme på forhånd at så få blir vi eller så ræva blir oppmøte.
            Vi er ikke så veldig uenige. Jeg har vel skrevet en håndfull innlegg i H&K om borteturer og hvor gøy det er. Jeg har aldri skrevet på diverse forum at KFL har dårlig oppmøte på borteturer (jeg vet at du ikke har påstått det altså) som en del andre bedriver og jeg har alltid reklamert for turene.

            Men, det kan være greit å helle litt kaldt vann i blodet på de som skal bli skuffa dersom vi ikke blir fler enn i Køben og grunnene har jeg allerede grunngitt.

            Jeg blir ikke skuffa dersom vi ikke blir 1.000 mann, alt må sees i kontekst og denne gangen ligger ikke forholdene til rette for et kjempeoppmøte og spesielt ikke prisene til KFL, som jeg personlig er skuffet over.

            200,- er ikke så mye penger, men det fremstår ikke som billig når en veit at det er hjemmekamp. Det er ingenting i de prisene som sier at nå skal KFL mobilisere.

            Dersom KFL og LSK ønsker å signalisere at dette er en kamp de ønsker flest mulig folk på, så må prisen også være litt lavere enn en gjennomsnittlig høsttur til Fredrikstad. Bastionen tok en hundrelapp, det ser langt hyggeligere ut. Og jeg snakker ikke om meg selv her, jeg kommer meg til Tønsberg uten KFLs busser.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • KanariGulFugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 454

              #66
              skulle ikke prisen kanskje bli litt lavere om det var mange som ble med?
              hvor mange er som har meldt seg på nå?

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #67
                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                Hvem svarer først?
                Forumet eller LSK-Lista?
                LSK-Lista var kjappest. Det tok 10 minutter på LSK-Lista og 16 minutter på Forumet.
                Og hva svarte de på lista, RoyVaadal?
                Det var i grunn det samme svaret.
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • Mari
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Jan 2006
                  • 195

                  #68
                  Prøve å gjøre en oppsummering på hvor mange sånn ca som kommer til å dra imorra ell? Bil som buss liksom. Vi er iallefall 3, om ikke 5...
                  Yaaa Maaan ;)

                  Fugla på topp!

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    #69
                    Jeg går på vgs og bor for meg selv..jeg må klare meg med 3200 ca i mnd, å likevel, selv ETTER jeg har svidd av MYE penger i køben (nå har jeg hatt bursdag, så fikk en del der, så har vel igen en 2200 KRONER ETTER køben turen, svidde av rundt 3000 der), så klarer jeg å skaffe 200 kroner til kamp. Jeg har da 2000 kroner på 30 dager til mat...80 kroner dagen :lol: Men da lever jeg heller på brød, og vann i 4-5 dager, så jeg får med meg kampen.

                    Kommentar

                    • frodekippe
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 480

                      #70
                      Er nok redd jeg tar bil nedover i og med at det er så seint...

                      Alle mann til Tønsberg...

                      Vis at vi er en av landets ypperste supporter-skarer...

                      La Tønsberg bli svart og gul for en kveld...
                      FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                      Bjørn Lindahl

                      Kommentar

                      • e.d
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 688

                        #71
                        til dere som bor i vestfold og omegn og som sier at det er mye sutring over prisen: det kom en oppfordring om å senke prisen noe fordi akkurat på denne turen har prisen en avgjørende betydning for hvor mange kanarifans som møter opp. vi ønsker å få flest mulig der nede. Vi er alle enige om at prisen ikke burde ha noen betydning, men akkurat i denne kampen som har blitt flyttet på kort varsel og som ligger tett opp til københavn turen så har prisen en betydning. Jeg kan ikke engang forstå hvordan dere kan komme på ideen om at dette er sutring.

                        Når det gjelder dere fra vestfold og omegn som er på Åråsen i hver kamp og at dere gladelig betaler 200kr for turen, så er dette kjempebra, men dere er er vel ikke mer enn en 10-15stk som kommer oppover. Og fler enn det blir det nok som kommer fra Lillestrøm og omegn og ned til Tønsberg.
                        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                        Kommentar

                        • 50 Kent
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Jun 2005
                          • 55

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Det spiller forsåvidt liten rolle, poenget er at en viss forståelse må man ha for at kampen i Tønsberg ikke fører til noen folkevandring fra Romerike og til Vestfold. Til det er avstanden for stor og summen penger krevet i transport for høy.

                          Da spiller det lite rolle om det er "hjemmekamp".
                          Må si meg enig her altså.
                          Helgens utskeielser, ikke minst økonomisk, tilsier at den jevne kanarifan ikke tar seg tid eller råd til dette. Ære være alle supersupportere og hardcore-fans (seriøst ment), men dette er ikke turen man nødvendigvis må være så opptatt av å skille menn fra mus som nevnt her.
                          Nettopp denne kampen, tid og sted, status i RL-gruppa osv., hadde det vært gull verdt å legge til rette for å trekke med seg så mye folk som mulig.
                          Og som "e.d" nevner ovenfor her er det prisen det stort sett går på.
                          Så dersom Kanarifansen har noen kroner å bruke er dette kampen å bruke de på. Så kan man dekke eventuelt underskudd ved å legge på en tier eller to på turer senere som trekker mer folk. For slike turer blir det garantert en del av i sesongen som kommer..
                          \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
                          -Zlatan-

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av 50 Kent
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Det spiller forsåvidt liten rolle, poenget er at en viss forståelse må man ha for at kampen i Tønsberg ikke fører til noen folkevandring fra Romerike og til Vestfold. Til det er avstanden for stor og summen penger krevet i transport for høy.

                            Da spiller det lite rolle om det er "hjemmekamp".
                            Må si meg enig her altså.
                            Helgens utskeielser, ikke minst økonomisk, tilsier at den jevne kanarifan ikke tar seg tid eller råd til dette. Ære være alle supersupportere og hardcore-fans (seriøst ment), men dette er ikke turen man nødvendigvis må være så opptatt av å skille menn fra mus som nevnt her.
                            Nettopp denne kampen, tid og sted, status i RL-gruppa osv., hadde det vært gull verdt å legge til rette for å trekke med seg så mye folk som mulig.
                            Og som "e.d" nevner ovenfor her er det prisen det stort sett går på.
                            Så dersom Kanarifansen har noen kroner å bruke er dette kampen å bruke de på. Så kan man dekke eventuelt underskudd ved å legge på en tier eller to på turer senere som trekker mer folk. For slike turer blir det garantert en del av i sesongen som kommer..
                            Hadde KFL hatt mulighet til å gi billigere tur, hadde vi selvsagt gjort dette. Men nå er det slik at vi ikke har mulighet til dette, derfor gjør vi det heller ikke. Men de som ikke blir med på bussen fordi det er for dyrt må gjerne fylle opp en bil for å komme seg nedover. Det er det samme hvor mange som reiser med busser til denne kampen, det som er viktig er hvor mange tilskuere som kommer. Kan også bekrefte fr at det kommer over 30 Brøndby fans,så kanskje det blir litt motstand på tribunen også

                            Kommentar

                            • ChriZza
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 4265

                              #74
                              Hvor mange er d på meldt med bussen hittil Tony?

                              Kommentar

                              • ForZaFugLa
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Oct 2005
                                • 78

                                #75
                                Jeg stiller jeg,¨å det gjør vel flere kristne glade gutter oxo?
                                * LSK 1917 *

                                * Gulsvarte Brødre *

                                -- Frihet for ultras --

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                  Hvor mange er d på meldt med bussen hittil Tony?
                                  Det er bortimot 20 stk på bussen

                                  Kommentar

                                  • mr.Jordbakke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3845

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                    Angående supersupporter kan jeg ikke huske å ha sett Rønner`n i trondheim 89 :lol:
                                    Jeg var der... :P
                                    Fjøra scora først. Vi ledet 1-0, men tapte 1-3. :cry:
                                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                    Mvh
                                    Mr.Jordbakke

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                      Angående supersupporter kan jeg ikke huske å ha sett Rønner`n i trondheim 89 :lol: .
                                      nå var vel ikke du i kalmar heller og det var rønnern.

                                      la nå denne idiotiske diskusjonen ligge død, hvem som er bedre supporter enn den andre er mildt sagt latterlig.
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #79
                                        Jeg mener det er litt dårlig av de som har satt opp tidspunktet på disse kampene også. Nå som LSK måtte flytte kampen sin til Tønsberg, burde det ikke vært mulig å søke om å få flyttet kampen 2 timer tidligere. Det er vel ikke så voldsom aktivitet på den banen om vintern at det ikke er mulig å få til?

                                        Jeg tenker på den yngre garde, inkludert meg selv som har skole og slikt dagen etter å ikke være hjemme før halv 1 tia når en skal opp 7 dagen etter. Det handler også om å få tillatelse av foreldre til å være ute så seint, hadde det vært opp til en ufornuftig fjortiss ville valget vært enkelt. Jeg synes på en måte det er lite publikumsvennlig å legge en kamp SÅ seint når det er halvannen time reisevei fram og tilbake.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                          Jeg mener det er litt dårlig av de som har satt opp tidspunktet på disse kampene også. Nå som LSK måtte flytte kampen sin til Tønsberg, burde det ikke vært mulig å søke om å få flyttet kampen 2 timer tidligere. Det er vel ikke så voldsom aktivitet på den banen om vintern at det ikke er mulig å få til?

                                          Jeg tenker på den yngre garde, inkludert meg selv som har skole og slikt dagen etter å ikke være hjemme før halv 1 tia når en skal opp 7 dagen etter. Det handler også om å få tillatelse av foreldre til å være ute så seint, hadde det vært opp til en ufornuftig fjortiss ville valget vært enkelt. Jeg synes på en måte det er lite publikumsvennlig å legge en kamp SÅ seint når det er halvannen time reisevei fram og tilbake.
                                          mener det er RL som bestemmer tidspunkt for kampene.

                                          Petter

                                          Kommentar

                                          Working...