dem viser helt sikkert søpla mot djurgården på tvn, det tør jeg å vedde rævva mi på
Tur til Gøteborg
Collapse
X
-
Yess! Akkurat det vi håpet på ikkesant? Noen som vet hvor lang reisetid det er til Gøteborg? Var det praktisk umulig å trekke andre norske lag i kvarten og semien?
Vi skal knuse gamle sure ArneVålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
...også synger vi "Alla heter Glenn i Göteborg" hele veien =D=DI år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueViser 2 matcher!
18:30 DIF - VIF eller Lyn - FCM
20:35 IFK - LSKNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeOpprinnelig skrevet av blueViser 2 matcher!
18:30 DIF - VIF eller Lyn - FCM
20:35 IFK - LSKKommentar
-
"TVNORGE viser torsdag 23. februar kvartfinalen mellom Lillestrøm og IFK Göteborg."Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLfaen, halv ni? da er man jo hjemme midt på natta
Jeg kom meg ikke hjem før 3 om natta etter Tønsberg-kampen engang. Motorstopp ved Olavsgaard gjorde dette til nok en uforglemmelig tur.
Men, det er da bare fredag vi snakker om her. Da er det jo nesten helg. Klarer å hangle deg gjennom den, KjetiL?Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gulostOpprinnelig skrevet av iLfaen, halv ni? da er man jo hjemme midt på natta
Jeg kom meg ikke hjem før 3 om natta etter Tønsberg-kampen engang. Motorstopp ved Olavsgaard gjorde dette til nok en uforglemmelig tur.
Men, det er da bare fredag vi snakker om her. Da er det jo nesten helg. Klarer å hangle deg gjennom den, KjetiL?
(foresten har iL ingenting med navnet mitt å gjøre)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar