Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bussen skal rett på stadion, men jeg tenkte å finne et egnet sted for oss som reiser ned før. Kommer tilbake senere med info.
Er det mange som skal reise på egenhånd?
Hadde vært fint om de som skal reise utenom og vil møte andre kanaris sender meg en pm eller mail med navn og tlf så kan jeg kan ta kontakt der nede. mail er: erling@kanari-fansen.no
Vi er vel neppe framme noe særlig før halv 8, så da blir vel tiden litt knapp med tanke på å rekke en pub?
kommer vel minst like mange utenom bussen(e)? greit å ha ett felles sted å møtes tenkte jeg....
Det er sant, nå har jeg ikke noe peiling på hvor Nye Ullevi ligger i forhold til gamle Ullevi, men de gangene jeg har vært på match på gamle ullevi har jeg vært på ett sted som heter: gamle port, bra sted med hyggelige priser.
Vi er vel neppe framme noe særlig før halv 8, så da blir vel tiden litt knapp med tanke på å rekke en pub?
kommer vel minst like mange utenom bussen(e)? greit å ha ett felles sted å møtes tenkte jeg....
Det er sant, nå har jeg ikke noe peiling på hvor Nye Ullevi ligger i forhold til gamle Ullevi, men de gangene jeg har vært på match på gamle ullevi har jeg vært på ett sted som heter: gamle port, bra sted med hyggelige priser.
Da var puben klar for de kanaris som reiser nedover i forkant.
Puben heter The Flying Scotsman og ligger i Storgatan 47.
Dette er rett ved avenyn som er Gøteborgs svar på karl johan.
Øl koster den nette sum av 29 svenske riksdaler og det er også matservering der. Derfor er det ingen grunn til å gå noen andre steder.
Puben åpner 1600
Da var puben klar for de kanaris som reiser nedover i forkant.
Puben heter The Flying Scotsman og ligger i Storgatan 47.
Dette er rett ved avenyn som er Gøteborgs svar på karl johan.
Øl koster den nette sum av 29 svenske riksdaler og det er også matservering der. Derfor er det ingen grunn til å gå noen andre steder.
Puben åpner 1600
Kommentar