Siste fly går 21..
05.06.: Tromsø-LSK
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av blueOpprinnelig skrevet av RubinhoSiste fly går 21..
Men når begynner kampen? begynner den kl 16 siden det er fridag??Kommentar
-
Siste avgang med fly fra Trømsø mandag 5 juni:
Norwegian: kl.19.30
SAS: kl.21.45
Det går derfor ikke å ta siste fly med norwegian hjem 5 juni, med mindre kampstart blir klokka 16.00, noe jeg tror det er minimale sjangser for. Føreløpig blir kampen sendt på Zebra klokka 18.00.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av DanielWSiste avgang med fly fra Trømsø mandag 5 juni:
Det går derfor ikke å ta siste fly med norwegian hjem 5 juni, med mindre kampstart blir klokka 16.00, noe jeg tror det er minimale sjangser for. Føreløpig blir kampen sendt på Zebra klokka 18.00.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYOpprinnelig skrevet av DanielWSiste avgang med fly fra Trømsø mandag 5 juni:
-
-
Opprinnelig skrevet av DanielWSiste avgang med fly fra Trømsø mandag 5 juni:
Det går derfor ikke å ta siste fly med norwegian hjem 5 juni, med mindre kampstart blir klokka 16.00, noe jeg tror det er minimale sjangser for. Føreløpig blir kampen sendt på Zebra klokka 18.00.
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RubinhoOpprinnelig skrevet av DanielWSiste avgang med fly fra Trømsø mandag 5 juni:
Det går derfor ikke å ta siste fly med norwegian hjem 5 juni, med mindre kampstart blir klokka 16.00, noe jeg tror det er minimale sjangser for. Føreløpig blir kampen sendt på Zebra klokka 18.00.
http://sas.no/bus/Pages/Availability...ilability.aspx
Er jo maaaange som skal hjem da, så burde ikke være noe problem å fylle opp ett fly.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av RubinhoOpprinnelig skrevet av DanielWSiste avgang med fly fra Trømsø mandag 5 juni:
http://sas.no/bus/Pages/Availability...ilability.aspx
Er jo maaaange som skal hjem da, så burde ikke være noe problem å fylle opp ett fly.Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisUFC stiller mannsterke i nordens Paris.
(Til de som måtte lure så er det en SPØK!)I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Jepps, da blir det tur på undertegnede og tøffel bøffel Ravndal.
Lørdag til mandag, party på hotell A B C.
Forsatt mange billige billetter igjen folkens, bare og henge seg på her.
Tross alt en fridag og du er hjemme ca 23.00 med siste fly fra SAS.Kommentar
-
Ser ut som det blir bra oppmøte her i tromsø i år, det gleder en tromsøkanaris, selv får jeg ikke reist til Åråsen før sent i juni.
Til dem som ikke har vært på tur hit før kan det jo sies at det alltid har blitt morro med god stemmning og Isberget har som regel kjørt i gang grillfest og greier til oss .
Tidligere er det Offside som har vært stamplassen til Isberget, offside er nå lagt ned så møteplassen i år blir peacock midt i sentrum av nordens paris, også må jo alle som kommer hit ta den obligatoriske utepilsen på skarven :-)
Gleder meg skikkelig til denne kampenKommentar
Kommentar