vaffla stiller 3 mann fra lørda til tirsda !
05.06.: Tromsø-LSK
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av FrøknaHåper det blir bedre oppmøte i år enn i fjor. Da var det nesten flaut å være en av de 30 kanaris som sto der.
I 2001 var vi vel hele 5 stk som stod samlet..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennKnipe?
Thon: fullt
Choice: fullt
Noen som vet om noen gode alternative overnattingssteder i Tromsø?
Tromsø skal jeg til, om jeg så må gå til innkjøp av telt!
Glenn,
lettere bekymretKommentar
-
Hehe, fikk litt hetta, samtidig som jeg var litt stressa da jeg skreiv innlegget.
Nå er alt i boks. Gleder meg til Tromsø, har ikke vært der siden jeg mellomlanda i byen på hver permreise mellom Kirkenes og Oslo under verneplikten.
Et fint nettsted:
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaDen offisielle puben til Isberget er ihvertfall Peacock:
http://isberget.com/default.aspx?ID=...dul=2&SideID=1Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Seff, skal kjøre inn Peacock i løpet av helgen. Haddad sangen skal runge på puben og på stadion.
Vi vil se Haddad score!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaSeff, skal kjøre inn Peacock i løpet av helgen. Haddad sangen skal runge på puben og på stadion.
Vi vil se Haddad score!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaDen offisielle puben til Isberget er ihvertfall Peacock:
http://isberget.com/default.aspx?ID=...dul=2&SideID=1
Hørte nettopp at vi skal dit ja.
Alle man til Peacock. (for ett WIERD navn på en pøbb)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennOkidoki. Sees på Tiuren kl. 12 på mandag =D
åja, det det betyr hehe.
Noen som er oppe lørdag/søndag?
kle dere i gult og oppfører dere bra!
skål for fugla!
Last edited by iL; 02.06.2006, 10:05.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennJeg kommer opp på søndag. Lander rundt 12-tida, og drar ut på sightseeing rundt 13-14 tenker jeg. Ishavskatedralen og en øl på Skarven (?) er vel mandatory....
www.fjellheisen.noKommentar
-
Noen som er oppe lørdag/søndag?
Jeg skal passe på og ikke oppføre meg
.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaJeg og tøffel bøffel skal opp på lørdag morgen. Vi ses sikkert på byen.
Jeg skal passe på og ikke oppføre meg
.
noen som vet om pøbber som serverer noe annet en Mack på fat!?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
juppidupp. kaldt og surt i tromsø. sola har bare tatt et par sniktitter fram i dag. sliten etter å ha vandra rundt siden kl. 15 i dag. tok ikke fjellheisen, men den mer sporty utgaven med over en times stivandring opp langs fjellet. flott utsikt, ja!Kommentar
Kommentar