Opprinnelig skrevet av iL
05.06.: Tromsø-LSK
Collapse
X
-
Fra min tid i og utenfor Tromsø vil jeg anbefale Blårock. Det ligger like ved Sten & Strøm i Tromsø og er vel et av Norges beste utesteder. Der har de så vidt jeg husker mat, i tillegg til øl.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYEr dere klar for tromsø i morra eller bønder?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Været i Romsa (det samiske navnet på Tromsø) er bedre i dag. Varmere nå, ni grader i dag mot seks i går. Dessuten vil sola være med på festen i dag, selv om det også i dag er skyete (hvite i dag mot grå i går).
Nå blir det litt mer lesing i Don Quijote (som jeg kjøpte på ENGM på vei oppover i går) før jeg regner med å ta turen på Peacock (som forøvrig også er inspirasjonen til NBCs logo) etter at flere kanaris er på plass i 12-13-tida...
mvh
Glenn,
som slokna kl. 22 i går etter å ha vandret en distanse ekvivalent til Tromsøya på langs pluss litt tilLast edited by gj; 05.06.2006, 09:43.Kommentar
-
-
synes våre utsendte supportere gjorde en god innsats idag, selv om det ble tap. holdt sangene i gang stort sett hele matchen! godt jobba folkens!mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYahhhh endelig hjemme igjen, tror vi var rundt 60 stykker, hadde mye morro på tribunen i dag å sang ut "isberget"
Moro på tribunen, helt klart. Metall-platene vi sto på funka bra som erstatning for tromma. Ble ikke bare "opp med henda", men også alle opp med høyre beinet. Klar? Tramp for fugla! Smalt så jævlig at vi ikke hørte hva vi sang engang.
Gårsdagens høydepunkt blir likevel 60 kanarifugler som holdt rundt hverandre og hoppet samtidig. Linedance på sitt beste.Kommentar
-
Matchen var ræva, men turen var fin. Mye hyggelige folk rundt i Tromsø by.
På puben Peacock møtte vi også en kloning av Ole Bøffel som var helt vill.
Så en liten takk til Jan Åge Fjørtoft som vet og setter pris på supporterene:
Før kampen kommer han opp på tribunen og prater(primært med Arild M) men alikevel.
Etter kampen mens vi sitter og venter på flyet kommer han bort og tar alle LSK-supporterene som sitter det i hånda, takker for kampen og takker for støtten.
Jeg vet ikke om det er så mange andre managere som hadde gjort det i Norge.
Fjøra, en av oss!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaPå puben Peacock møtte vi også en kloning av Ole Bøffel som var helt vill.Kommentar
-
Den flotte herremannen det er snakk om fikk tilogmed en egen sang
Melodi: Vi elsker dere for det.
Hvor mange har du pult
Hvor mange har du pult
din kåte stive faan
din kåte stive faan
din kåte stive faan
hvor mange har du pultUltras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar