Er med.
Årets tur 2006-Stavanger tråden 06.08. kl. 18:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondJeg er med
500 stk kommer vi nok hvertfall til å bli der nede.
I fjor var vi da ikke fler en 50-70 ?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av King_RaymondJeg er med
I fjor var vi da ikke fler en 50-70 ?
Fugla HAR blitt bra på turerKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av TonyOpprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av King_RaymondJeg er med
I fjor var vi da ikke fler en 50-70 ?
Fugla HAR blitt bra på turer
Stavanger er også en fin by, men aldri i verden om vi matcher 811 tilskuere på Viking Stadion. Jeg har vært i Stavanger de 3 siste åra LSK har spilt der, og jeg tror ikke vi har vært flere enn 100 en eneste gang. Det skal også nevnes at denne kampen spilles kun 7 dager etter LSKs besøk på Lerkendal, i tillegg til at vi har bortekamp mot Lyn onsdag 2.august.
Men ingenting er bedre enn om jeg tar feil, og KFL feier alle rekorder av banen!Fugla 4 Life!Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaEllers vil jeg anbefale alle som har muligheten til og dra opp hele helgen. Stavanger er vel ved siden av Sørlandet det fineste vi har i Norge på sommerstid.
Det inkluderer damer også 8)------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
871 kanaris i køben med sittefolka.
push folk med så blir vi mange også i Stavanger. Håper også at "alle" stiller i Trondheim i år, dere som ikke var der i fjor angrer håper jeg :wink:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr.LeeOpprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris871 kanaris i køben med sittefolka.
Eller "puke up in pride"? :PKommentar
Kommentar