Opprinnelig skrevet av hennern
Årets tur 2006-Stavanger tråden 06.08. kl. 18:00
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av KFL41Jeg har vært i Rogaland på tre fuglakamper og har tapt alle tre med en målforskjell på 3-11. Tørr ikke dra....
Men hvis vi ser på resultater mellom Viking og LSK siden 1948 så har det største tapet i Stavanger vært 4-1 i 1982. Ellers har vi maks tapt med 2 mål.
Så du kan i verste fall klare å få til tre tap og 3-10, men 3-11 har jeg litt trøbbel med gi deg kreditt for. F.eks. hvis du var der i 1982, 2002 og 2005 så klarer du 3-10.
Kilde: http://www.nifs.no/head2head.php?lag...&u=&t=5&visouu=RoyVaadal.Kommentar
-
var der i 1982, 2002 og 2005 så klarer du 3-10.
Kilde: http://www.nifs.no/head2head.php?lag...&u=&t=5&visouu=[/QUOTE]
Nice side det der da handy stuffKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsRoyVaadal: Det finnes andre lag enn Viking i Rogaland.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsRoyVaadal: Det finnes andre lag enn Viking i Rogaland.
Etter å ha gått over samtlige Rogalandslag som vi har møtt så finner jeg kun ett eneste tap med mer enn tre mål, og det er det mot Bryne i cupen i 2001 med 4-0.
Da kan vi fastslå at KFL41 var tilstede under dette oppgjøret.
Hvis vi antar at KFL41 har sett kamper etter 1980 så ser det ut som om
han må ha sett:
- 2000. serie. Bryne-LSK 4-2 OG
(- 2005. serie. Viking-LSK 3-1.
ELLER 2002. serie. Viking-LSK 3-1.
ELLER 1995. serie. Viking-LSK 3-1. )
ELLER
- 2001. serie. Viking-LSK 3-2.
- 1982. serie. Viking-LSK 4-1.
Konklusjonen blir uansett at KFL41 bør ha reiseforbud mot å dra til Rogaland for å se Fugla.Last edited by RoyVaadal; 23.04.2006, 15:02.RoyVaadal.Kommentar
-
Bestilte flybillett nå.
Oslo - Stavanger kl. 11.30 med Norwegian 249,-
Stavanger - Oslo kl. 22.10 med SAS 419,-
Faen ta hvis kampen blir flyttet til mandag.Kommentar
-
En liten oppdatering for de som lurer på noe:
KFL får 800 billetter til denne kampen. Disse selges KUN på LSK Shopen og KFL sine arrangement innen Stavanger turen. Selger vi ut disse billettene, så får ingen flere da dem har godt over 10 000 solgte sesongkort.
Sender med et bilde ang. tribunen vi skal stå på, men pr dd. så vet jeg ikek hvilket felt det er utenom at vi skal stå oppover i høyden. det vil si, at vi IKKE skal stå der vi stå ifjor, men på et av feltene ovenfor bak målet
Når vårsesongen er ferdig, kommer det masse info ang. turene vi setter opp.
or de som veit allerede nå at dem skal ta fly, så får vi bo billig på Thon Hotell. Komemr tilbake med den prisen litt senere.
Booker du deg inn, så må du bruke koden "KANARIS"Kommentar
-
Felt C - er vi med?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennPS: På Viking stadion får du kjøpt pizza i pausen (!) =D* LSK 1917 *
* Gulsvarte Brødre *
-- Frihet for ultras --Kommentar
-
Det er utrolig bra plasser. Alle til Stavanger. 800 billetter klarer vi vel å bli kvitt!Kommentar
Kommentar