Bortefansen har det bedre enn Hordene :neutral:
Årets tur 2006-Stavanger tråden 06.08. kl. 18:00
Collapse
X
-
Jøss, utifra bildet så det ut til å være en del Kanaris i fjor også. Hvor mange var det? 300??
Feltet vi får må jo være større enn det på bildet.
Og ja, 800 billetter burde vi selge ut uten store problemer. Bortefølget vårt har jo definitivt blitt bedre.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironJøss, utifra bildet så det ut til å være en del Kanaris i fjor også. Hvor mange var det? 300??
Feltet vi får må jo være større enn det på bildet.
Og ja, 800 billetter burde vi selge ut uten store problemer. Bortefølget vårt har jo definitivt blitt bedre.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsDet bildet er av Menigheden...
Er det mulig... ser det jo nå når jeg ser nærmere på det ja..
Men uansett så er jo ikke det der mer enn 300, så feltet vi får må jo være større?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfDet er fortsatt mulig å bestille hjemreise fra Stavanger 6.8. kl. 22.10 for kr 197 med SAS Braathens. Utreisen lønner det seg å bestille hos Norwegian.
-okb!Kommentar
-
Jeg håper vertfall det blir en del. Det er sinnsykt billige billetter på fly Alle mann til Stavanger!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfDet er fortsatt mulig å bestille hjemreise fra Stavanger 6.8. kl. 22.10 for kr 197 med SAS Braathens. Utreisen lønner det seg å bestille hos Norwegian.
På SAS Braathens kostet det 1595,- tur/retur avreise fredag. Hjem 22.10 søndag. Kostet 1595,- for to personer. Kan ikke akkurat klage på den prisen.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeFelt C - er vi med?
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalVi får håpe at ikke Viking-LSK flyttes og blir TV-kamp mandag kveld 7.august.Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GullstrupaStygt redd for det...
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLSelvfølgelig Skal bli gøy å synge ut siddisa (akkurat som det er noe vanskelig)
-okb!Kommentar
-
Eg har bestillt flybilett hjem, fra sola flyplass, billigbiletta fra sas. Regne me at eg ta buss te Stavanger.
Eg sga støtta fogglane av heila mitt hjerta i Stavanger 06.08.2006
Me e Fogglane åååh, me e fogglane ååå, me e norges beste fotball lag olèolèolè heihå!
Kommentar
-
Så utrolig bra! Da ligger alt til rette for et storinnrykk denne helgen/dagen.
Kan ikke en moderator ta og endre overskriften i tråden så det står at kampen begynner kl 18??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaSå utrolig bra! Da ligger alt til rette for et storinnrykk denne helgen/dagen.
Kan ikke en moderator ta og endre overskriften i tråden så det står at kampen begynner kl 18??
Last edited by gj; 11.05.2006, 15:04.Kommentar
Kommentar