Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tema navn : "Årets tur 2006-Stavanger tråden"
Sier alt, gjør det ikke ?
Ay, sorry. Mongo spørsmål :oops:
Hvis kampen blir godt markedsført skal man ikke se bort ifra at 1000 kanaris i stavanger er uoverkommelig.
Avhenger såklart også på prisen på turen.
Skal se om ikke jeg får dratt ihvertfall :wink:
Riisa sin yngre garde og tøffel bøffel Ravndal skal ned vestover og rocke oljebyen.
Buss opp på lørdag Tony?
Er helt kanon og kjøre på sommeren, kan stoppe underveis og grille og bade.
Jeg har vært i Stavanger 2 år på rad nå, og vi synger siddisene hjem når vi er 60 stk.
Tørr ikke tenke på hvordan det blir med 10 ganger så mange kanaris!
Ellers vil jeg anbefale alle som har muligheten til og dra opp hele helgen. Stavanger er vel ved siden av Sørlandet det fineste vi har i Norge på sommerstid.
Det inkluderer damer også 8)
Dere må bare spør meg om dere trenger hjelp eller lurer på noe anngående Stavanger
Høres ut som vi har en kanarifan-fan i Stavanger også gitt
Stoppe å grille og bade? Høres DRITFETT ut med noe mer enn 10 timer i en svett buss, trur detta er en tur VERDT å satse på.. Ros til den som plukka ut Stavanger som årets tur (Tony I suppose?) *tommel opp*
Kommentar