Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sender store gratulasjoner til gamblerne som satsa og vant på at kampen ikke blei flytta, og som nå koser seg med de for lengst utsolgte billigbillettene til SAS.
(Er fortsatt mulig å få anstendig prisa billetter. 498 med Norwegian til Stavanger lørdag/søndag, 651 med SAS på kveldsflyet det går an å rekke etter matchen.)
Siden fly allikevel genererer en del tilleggsutgifter (flytog/-buss) og jeg har lovt meg sjøl å aldri igjen ta buss hjem fra Stavanger, satser jeg på NSB. Og som et hyggelig tips: Miniprisbilletter til 199 spenn på mange avganger er lagt ut nå.
Satser på hyggelig dagtur på toget lørdag 5. august med nyopplada mp3-spiller. Ankomst i Stavanger kl 14.47. Hjem igjen med nattog etter match. Avgang Stavanger 22.35, ankomst Oslo 7.26.
Da gjenstår det å ordne hotellovernatting lørdag til søndag, så håper jeg noen andre tar ansvar for skikkelig sommervær!
Sender store gratulasjoner til gamblerne som satsa og vant på at kampen ikke blei flytta, og som nå koser seg med de for lengst utsolgte billigbillettene til SAS.
1600 kr tur/retur for to personer var på sett og vis gambling, men likevel hadde det ikke kostet såpass mye å få til en retur hjem med et annet fly eller NSB.
Kommentar