Mener du på Wembley løken? ca 30.
Tønsbergtur lørdag 11 mars, kvartfinale RL (BEKREFTET)
Collapse
X
-
-
lurer på en ting, er det mange som har tenkt seg med toget som går fra lillestrøm 1023 eller hva det er?mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Ja, vet om noen som skal. Da rekker dere en tur innom Wembley også. Hvis dere er gamle nok da.. Men det er vel mere tvilsomt... Mooohahaha :lol:Kommentar
-
Still opp i tønsberg du nudelkongen :lol: Søvn er oppskrytt!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisJa, vet om noen som skal. Da rekker dere en tur innom Wembley også. Hvis dere er gamle nok da.. Men det er vel mere tvilsomt... Mooohahaha :lol:
gammel nok? jeg er hvertfall det, så får andre ta ansvar for seg selvmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr.LeeOpprinnelig skrevet av Vestfold KanarisStill opp i tønsberg du nudelkongen :lol: Søvn er oppskrytt!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarislurer på en ting, er det mange som har tenkt seg med toget som går fra lillestrøm 1023 eller hva det er?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av Chessheim-kanarislurer på en ting, er det mange som har tenkt seg med toget som går fra lillestrøm 1023 eller hva det er?
jaja, tror jeg skal klare meg likevel jeg altså, har planer om å huske denne kampen etterpå.
så får jeg heller feire heftig på martins når jeg kommer tilbake til fuglebyenmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av Chessheim-kanarislurer på en ting, er det mange som har tenkt seg med toget som går fra lillestrøm 1023 eller hva det er?
jaja, tror jeg skal klare meg likevel jeg altså, har planer om å huske denne kampen etterpå.
så får jeg heller feire heftig på martins når jeg kommer tilbake til fuglebyenUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar