Fly, din lømmel!
Turinfo Bergen tirsdag 18 april
Collapse
X
-
-
-
Hva faen gjør du i byen som er så stygg at grunnleggerne så seg nødt til gjemme den bort blant en haug med fjell???Kommentar
-
bæærgen
Jeg skal ta fly jeg.. tihi.. er det mange som skal ta fly?(`’·.¸(`’·.¸...................................... .¸.·’´)¸.·’´)
«´`·♥1917 Lillestrøm Sportsklubb 2012♥·´`»
(¸.·’´(¸.·’´'''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''`’·.¸)`’·.¸)Kommentar
-
Re: bæærgen
Opprinnelig skrevet av SkLiAJeg skal ta fly jeg.. tihi.. er det mange som skal ta fly?Kommentar
-
Re: bæærgen
Opprinnelig skrevet av Mr.LeeOpprinnelig skrevet av KanariGulFuglOpprinnelig skrevet av SkLiAJeg skal ta fly jeg.. tihi.. er det mange som skal ta fly?Kommentar
-
Håper at så mange som mulig kommer til bergen. Jeg er for tiden i bergen selv og kommer til å befinne meg her lang tid framover. Vil se masse gule og svarte i bergen denne dagenTerje Bekkelund
----------------------
For alle Kanaris i Bergen sjekk ut:
Kanaris i Bergen på KFL-Forumet og
Bergen Kanaris på FacebookKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyKan flyet mitt til bergen bli ramma av den streiken som kan komme nå? Flyr ned den 18..tror dere det er løst til da?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LaksenSkal dere på fotballpuben før kampen eller må jeg stå å synge alene?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYUFC stiller opp med 7\8 stykker. 4\5 av oss tar fly oppover iaf.. Vi tar 6-2 og tar igjen for i fjor
Jeg håper at Sundgot er klar igjen og at Rambekk tar plassen til shane, dermed Kippe og Pål Steffen som midtstoppere.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar