Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
at kampen er flytta til tirsdag! fåkke dratt til Bergen da på grunn av at skolen starter da! jaja bare Kanarifansen og Bergen station som taper penger! kjipt
at kampen er flytta til tirsdag! fåkke dratt til Bergen da på grunn av at skolen starter da! jaja bare Kanarifansen og Bergen station som taper penger! kjipt
Håper du skjønner at det er tv2 som har flytta kampen og ikke Brann/Kanari-Fansen?
Får kanarifansen tilgang på de 750 tilskuerplassene/billettene man har krav på (5% av 15.000 - nåværende kapasitet på Brann Stadion?) eller blir man bedt om å forhåndsbetale hele kvoten slik som i fjor?
Kanskje det er jeg som husker feil vedr. 16.mai-kampen i fjor, sent på natt osv...
Edit: hvor mange er det egentlig plass til på Brann Stadion for tiden? Trodde den var kraftig redusert pga. anleggsarbeid. - Men "hvem bryr seg".
Jo færre skarrende bergensere, jo bedre.
Hentet fra FXT:
"Det blir nok mer tettpakket på Brann Stadion, der hjemmelaget får besøk av Lillestrøm - en annen av årets store gullfavoritter.
- Vi har solgt omtrent 11.500 billetter. Helt fullt blir det nok ikke, men vi regner med minst 14.000. Det kommer jo litt an på været også, sier billettsjef Anders Tøsse i Brann til FXT.no. Brann Stadion har plass til 17.500 tilskuere".
Skuffende i så fall. Håper turene til Køben har gitt noen flere "blod på tann".
turen til køben gjode slik at jeg fikk blod på tann. er ikke ofte du reiser aleine etter at venna dine har sagt dem ikke har lyst. også til bergen! gleder meg som fy! burde jeg bestille billet? eller er det mest sansynlig at jeg får kjøpt der oppe?
Får kanarifansen tilgang på de 750 tilskuerplassene/billettene man har krav på (5% av 15.000 - nåværende kapasitet på Brann Stadion?) eller blir man bedt om å forhåndsbetale hele kvoten slik som i fjor?
Kanskje det er jeg som husker feil vedr. 16.mai-kampen i fjor, sent på natt osv...
Nei du husker ikke feil. For meg som bor i Bergen var det ekstra slitsomt iom at jeg ikke fikk kjøpt via utsalgstedene til KFL, men måtte opp på Stadion og grine meg til billett.
Det mangler en langside på Brann stadion ettersom denne er under utbygging og ikke står klar før 16. mai kampen. Samt at dette er første hjemmekamp for Brann denne sesongen. Ingen grunn til å tro at det ikke blir trangt.
I fjor mener jeg at Brann ville KFL skulle garantere for et vist antall tilreisende supportere, og det skulle ikke forundre meg om de gjorde noe lignende i år. (Selv om vi da sikkert hadde hørt om det nå).
Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.
[quote=Laksen] For meg som bor i Bergen......[quote]
Må være litt av en utfordring.
Dagens vær i Bergen: I løpet av mine første tre timer her i ettermiddag har det regnet, haglet, sluddet, etterfuglt av solskinn - for så å regne sidelengs før "nordavinden fra alle kanter" holdt på å blåse undertegnede turist rett ned fra Fløi-fjellet. Godt gammeldags vestlandsvær med andre ord?
Men når enden er god - så er allting godt - i alle fall med en Hansa i hånden.
Edit: hvor mange er det egentlig plass til på Brann Stadion for tiden? Trodde den var kraftig redusert pga. anleggsarbeid. - Men "hvem bryr seg".
Jo færre skarrende bergensere, jo bedre.
Hentet fra FXT:
"Det blir nok mer tettpakket på Brann Stadion, der hjemmelaget får besøk av Lillestrøm - en annen av årets store gullfavoritter.
- Vi har solgt omtrent 11.500 billetter. Helt fullt blir det nok ikke, men vi regner med minst 14.000. Det kommer jo litt an på været også, sier billettsjef Anders Tøsse i Brann til FXT.no. Brann Stadion har plass til 17.500 tilskuere".
Dette stemmer ikkje, Brann stadion har en kapasitet på 15200 tilskuere frem til 16 mai da den stiger til 19000 når den nye tribunen i klokkesvinger står ferdig.
Dette stemmer ikkje, Brann stadion har en kapasitet på 15200 tilskuere frem til 16 mai da den stiger til 19000 når den nye tribunen i klokkesvinger står ferdig.
Dem prata noe om på sporten igår at Brann skulle ta ibruk den nye delen av brann stadion til Lsk kampen?
Kommentar