Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vil fortsatt minne om at vi har en hotellavtale også i år med Thon Hotell (tidligere Rainbow Hotell) gjennom hele sesongen. Der LSK har kamp vil man få rabatterte priser også i år. detet gjelder også Clarion og Arena i Lillestrøm
Prisene har jeg ikke fått ennå, men de ligger på samme nivå som ifjor.
Vil fortsatt minne om at vi har en hotellavtale også i år med Thon Hotell (tidligere Rainbow Hotell) gjennom hele sesongen. Der LSK har kamp vil man få rabatterte priser også i år. detet gjelder også Clarion og Arena i Lillestrøm
Prisene har jeg ikke fått ennå, men de ligger på samme nivå som ifjor.
Hva lå prisene på i fjor?
Kan være aktuelt med overnatting
i Bergen. Påskeferie og fotball. Nydelig
Påsken slutter mandag 17. april, Brann-kampen spilles tirsdag 18. april.
Helt riktig. Noe jeg selvfølgelig har tatt høyde for
og utvidet min påskeferie med en dag, med andre
ord til og med tirsdag 18. april. En av de bedre
beslutningene jeg har gjort på jobben i hele år.
Mulig det er to forskjellige Thon-hoteller i Bergen (var i hvert fall to forskjellige Rainbow da vi lå der i fjor). Mener det kosta 500,- per dobbeltrom inkl frokost, altså omlag 250,- per pers (hvis dere ikke skulle ha tilstrekkelig med sollys til lommeregnera hjemme i Norge der). Om det ikke kosta eksakt 500, så er jeg om ikke annet sikker på at Bergen bydde på de billigste dobbeltromma vi vaselinsgutta i TS05 prøvde i fjor (=
Kommentar