Opprinnelig skrevet av trigz
Turinfo semifinale i RL-Djurgården
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av trigzOpprinnelig skrevet av blueSödertälje ligger ca 32 km vest for Stockholm Centrum.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLnoen som har kjørerute tips?
Time: 07h28 including 02h23 on motorways
Reiserute på viamichelin.com
PS Lærte noe nytt i kveld (takk til iL).Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueKjører bussen innom Oslo selvom det er 34 km lenger?
Jeg skal prøve å skaffe penger og fri fra jobb så jeg kan være med.
Og det blir ikke noe lenger. å kjøre innom oslo siden vi kjører Askim karlstad stockholm
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Erling StrayOpprinnelig skrevet av blueKjører bussen innom Oslo selvom det er 34 km lenger?
Og det blir ikke noe lenger. å kjøre innom oslo siden vi kjører Askim karlstad stockholm
Er 34,6 km kortere å kjøre over Charlottenberg.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueOpprinnelig skrevet av Erling StrayOpprinnelig skrevet av blueKjører bussen innom Oslo selvom det er 34 km lenger?
Er 34,6 km kortere å kjøre over Charlottenberg.
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av axvellSödertälje er et høl på linje med Strømmen.
Da er det bare å glede segmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lillestrøm KirkeDistance: 515km including 203km on motorways
Time: 07h28 including 02h23 on motorways
http://www.viamichelin.com/viamichel...16&image2.y=14
hvor mange timer inkludert pauser skal man regne med da?
og hvor mange er påmeldt foreløpig?mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Fikk et overraskende abstinensanfall - og har plutselig ordna tur til semifinalen.
Fly til Stockholm med SAS (Avgang 12.15 fra Gardermoen) - råbillige 457 kroner
Tips: Fortsatt ledige billetter.
Hjem igjen med Kanarifans-bussen for 450 spenn. Slipper hotellutgifter og har et ørlite håp om å orke å gå på jobb fredag.
Ellers kan man ennå komme tur/retur med fly for bare 898 spenn.
Samme SAS-utreise, hjem igjen fra Stockholm med SAS kl 10.50 fredag formiddag. Framme på Gardermoen kl 11.45.
Legg på 220 kroner så kan avreisa fra Stockholm også foretas kl 9, 9.45 eller 11.50.Vidar Evje
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLog hvordan kommer du deg fra arlanda til stadion?mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLog hvordan kommer du deg fra arlanda til stadion?
Take the direct train to Stockholm Arlanda. Yes, it’s the fastest way to get to the airport from Stockholm City Center.
Så vidt jeg har forstått er det mulig å ta både tog og flybuss fra Arlanda til Södertälje (ca. 50 minutter med tog).Vidar Evje
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL109Opprinnelig skrevet av iLog hvordan kommer du deg fra arlanda til stadion?
Take the direct train to Stockholm Arlanda. Yes, it’s the fastest way to get to the airport from Stockholm City Center.
Så vidt jeg har forstått er det mulig å ta både tog og flybuss fra Arlanda til Södertälje (ca. 50 minutter med tog).
usportslig.. hihi :lol:mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av axvellSödertälje er et høl på linje med Strømmen.
Da er det bare å glede segStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar