Bussene drar hjem rett etter kamp slutt eller?
Turinfo semifinale i RL-Djurgården
Collapse
X
-
lurer på om noen kan fortelle meg nå ca hvor mange
som har meldt seg på busstur jeg..?
*nysgjerrig* :roll:
og jeg gleder meg ekstremt til tur igjen virker som evigheter siden Gøteborg, hehe :lol:
forresten, når ca regner vi med å være tilbake i Lillestrøm?mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarislurer på om noen kan fortelle meg nå ca hvor mange
og jeg gleder meg ekstremt til tur igjen virker som evigheter siden Gøteborg, hehe :lol:
forresten, når ca regner vi med å være tilbake i Lillestrøm?
syns jeg husker at tony sa 15 påmeldte eller noe istad.. og kanskje hjemme i åtte-nitiden fredag morgen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanariGulFuglOpprinnelig skrevet av Chessheim-kanarislurer på om noen kan fortelle meg nå ca hvor mange
forresten, når ca regner vi med å være tilbake i Lillestrøm?
syns jeg husker at tony sa 15 påmeldte eller noe istad.. og kanskje hjemme i åtte-nitiden fredag morgen?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanariGulFuglsyns jeg husker at tony sa 15 påmeldte eller noe istad.. og kanskje hjemme i åtte-nitiden fredag morgen?
har fått inntrykk av at en del har tenkt å ta fly til for så å sitte på med bussen tilbake..
15 stk.. det var nedtur altså.. :cry:mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisOpprinnelig skrevet av KanariGulFuglsyns jeg husker at tony sa 15 påmeldte eller noe istad.. og kanskje hjemme i åtte-nitiden fredag morgen?
har fått inntrykk av at en del har tenkt å ta fly til for så å sitte på med bussen tilbake..
15 stk.. det var nedtur altså.. :cry:Kommentar
-
Kanaris er trege av natur, så det dumper sikkert inn en del påmeldinger i morgen...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Blakkjeg dumper kanskje på,skal spørre om fri fra arbe imorga og så må noen mate brevduene mineUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av Blakkjeg dumper kanskje på,skal spørre om fri fra arbe imorga og så må noen mate brevduene mineKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av KanariGulFuglaqua som i aqua-lene? :shock:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanariGulFuglaqua som i aqua-lene? :shock:
im a barbie girl in a barbie world like a plastic its fantastic you can brush my hair and dress my everywere .......
im a blond bimbo girl in a fantasy world dress my up....Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av KanariGulFuglaqua som i aqua-lene? :shock:
da tror jeg søren meg jeg og må kjøpe med en tyrker eller to til veien gitt :P heheKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanariGulFuglOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av KanariGulFuglaqua som i aqua-lene? :shock:
da tror jeg søren meg jeg og må kjøpe med en tyrker eller to til veien gitt :P heheKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av BlakkOpprinnelig skrevet av KanariGulFugljeg vet ikke hva det betyr jeg, det med brevduer..... :?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanariGulFuglOpprinnelig skrevet av BlakkOpprinnelig skrevet av KanariGulFugljeg vet ikke hva det betyr jeg, det med brevduer..... :?Kommentar
Kommentar