Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det var ikke noen som fikk med seg en ekstra drakt i str s fra bussen?
jeg tror kanskje venninnen min gjorde det!
klepto hun eller?
Førstereis og tar med se drakt.
HVa blir det neste?
Pass godt på alt dere eier nestegang folkens. Dette vet man ikke hvor ender :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Det var ikke noen som fikk med seg en ekstra drakt i str s fra bussen?
jeg tror kanskje venninnen min gjorde det!
klepto hun eller?
Førstereis og tar med se drakt.
HVa blir det neste?
Pass godt på alt dere eier nestegang folkens. Dette vet man ikke hvor ender :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nei huff... ja.. jeg er kjempe skummel.. nesten saa dere maa ransake meg hver gang jeg forlater et sted... beklager, pc er kjoept i utlandet saa da mangler jeg noen vitale bokstaver.. Men stor takk til jakke jakterne.. Skylder dere en pils... mvh... Nina
Hei kameraten min mista/glemte et Bajen Fans Tradition skjerf på bussen,har noen finni det?
du får høre med NinaL, kanskje hun har sett noe til det, hihi :lol:
Be hun om å sende meg en PM da,synes synd på kameraten min han sover dårlig om natta hvis han ikke får det skjerfet :lol:
HAHAHAHAHAHAA Jeg har det ikke..... ... Kan sjekke sekken en gang til da.... loading.......... nei.. ikke noe skjerft, eller kamera.. sorry.. Kram kram
Hei kameraten min mista/glemte et Bajen Fans Tradition skjerf på bussen,har noen finni det?
du får høre med NinaL, kanskje hun har sett noe til det, hihi :lol:
Be hun om å sende meg en PM da,synes synd på kameraten min han sover dårlig om natta hvis han ikke får det skjerfet :lol:
HAHAHAHAHAHAA Jeg har det ikke..... ... Kan sjekke sekken en gang til da.... loading.......... nei.. ikke noe skjerft, eller kamera.. sorry.. Kram kram
Hehe denne kommer du til å få høre lenge Nina. Men sånn det er det.
Gjør man noe galt så sitter det.......
Nei dessverre...var jo med i Tifo butikken i STHLM, der hvor han kjøpte (bytta), skjerfet, så vis jeg hadde sett det hadde jeg levert det til Ultras Felt C....mista han virkelig skjerfet? Var jo dritkult da. Kjipt.
Kommentar