Opprinnelig skrevet av Erling Stray
Turinfo semifinale i RL-Djurgården
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av NinaLOpprinnelig skrevet av BlakkNinaL har litt på gefylen at du vet hvor det skjerfet er!!! :evil:
hmm :roll:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av blueSer at jeg klarte å glemme LSK-skjerfet mitt på bussen!
Mulig å få igjen dette neste söndag?Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueOpprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av blueSer at jeg klarte å glemme LSK-skjerfet mitt på bussen!
Mulig å få igjen dette neste söndag?
var flere som glemte skjerf serru blue :lol:mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisOpprinnelig skrevet av blueOpprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av blueSer at jeg klarte å glemme LSK-skjerfet mitt på bussen!
Mulig å få igjen dette neste söndag?
var flere som glemte skjerf serru blue :lol:
Alkoholen har vel ikke skyld i at så mye ble gjenglemt? :roll:Fugla 4 Life!Kommentar
-
hvem tok med seg cd'ene fra bussen forresten?
kompisen mangler to stk nemlig.. en gul cd fra øyvind og egil, tror det er en ganske tidlig utgivelse, hadde vært veldig fint å få den igjen! :roll:
den andre cd'en var en brent versjon, så den er det ikke så farlig med..mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Mr.Vaggle savner også et skjerf fra turen. Et stk Bajen Tradition skjerf.Kommentar
Kommentar