Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tror ikke jeg får råd til en evt. båttur denna gangen, så da blir det vel buss på meg. Men først må vi komme oss til finalen...
etter en sterk 3-1 seier på bortebane med amatør dømming, så er det vel ganske stor sjanse for å komme til finalen..
jeg er i finalen i tankene hvertfall, og dit skal jeg dra med båt!
(håper jeg da..)
Tror ikke jeg får råd til en evt. båttur denna gangen, så da blir det vel buss på meg. Men først må vi komme oss til finalen...
etter en sterk 3-1 seier på bortebane med amatør dømming, så er det vel ganske stor sjanse for å komme til finalen..
jeg er i finalen i tankene hvertfall, og dit skal jeg dra med båt!
(håper jeg da..)
Joda, skal jævla mye til for å IKKE komme til finalen.
Hadde värt deilig med båt tur/retur. Er noe annet å sove på en lugar enn å sitte på en buss. Begynner å bli litt lei av E6 etter Bröndby- og FCK-turen.
Hadde värt deilig med båt tur/retur. Er noe annet å sove på en lugar enn å sitte på en buss. Begynner å bli litt lei av E6 etter Bröndby- og FCK-turen.
Fly for meg denne gangen. Båtturen sist var jævlig kult, men bussturen var et helvete.
Billige flybilletter nå, om dere tør å satse på at det blir kamp for oss i Køben 5. april.
Det er jo nesten bankers da!
hit må jeg bare.. har fått lånt meg penger og alt. blir 1 kasse øl +- til buss tur. om ingen andre er snille og drar med en hyper 15åring på båten
Når du presenterer deg selv som "hyper 15-åring, med en kasse øl", så tviler jeg meget sterkt på at ukjente oppegånde mennesker inviterer deg på båttur.
regner med at det blir nesten identisk opplegg som sist! men da lurer jeg om noen av dere gidder å legge ut linken til den topicen med køben turen fra sist sånn at jeg får sett hvordan den var :=) takk...
regner med at det blir nesten identisk opplegg som sist! men da lurer jeg om noen av dere gidder å legge ut linken til den topicen med køben turen fra sist sånn at jeg får sett hvordan den var :=) takk...
Forza fuglA :twisted:
Hvorfor ikke GIDDE og scrolle ned på sida og klikke på linken selv?
Kommentar