Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
men det er en ting jeg lurer på. på bussen tilbake igjen, så ble vi over 3 timer forsinket grunnet et punktert dekk.. kjipt det, men sånn kan skje. det jeg ikke skjønner er hvorfor det var to andre kfl busser på håby da vi kom dit!?
fikk høre at den ene sjåføren var trøtt og måtte sove, men hvorfor kom den andre bussen dit så sent egentlig?
(det var forøvrig ei hyggelig dame på Håby denne gangen!! kan det skyldes at klokken var ca 0630 tro..? ikke så morra-gretten )
på den bussen du nevner - den med den trøtte sjoføren, så holdt vi på å kræsje flereganger tilbake fra køben. Gidder ikke å gå så veldig spesifikt inn på de forskjellige episodene. Men jeg kan oppsummere det med å si at det ikke var så morro for de ungre på det som skulle være "familiebussen".
Trøtte bussjåfører, hehe... vår sjåfør virket ikke helt pigg han heller. Sikkert ikke mange på min buss som merka det, stort sett alle sov, men plutselig hadde sjåføren kjørt feil etter Helsingborg og vi havna nede i Malmø istedet for oppover mot Gøteborg. Så fikk vi endelig snudd...
Kommentar