Sikker? Og om du er sikker, hvordan vet du det?
Turinfo finalen i Royal League
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av RubinhoHvor langt er det fra flyplassen til hviids vinstue?-After Dark Ultras-Kommentar
-
Ikke noe forhåndspåmelding eller noe. Hvis vi kommer videre og skal til København blir det 2 turer
Alt 1: Buss fra Lillestrøm til DFDS på onsdag
Båt til Køben
Buss hjem etter kampen
Alt 2: Nattbuss fra Lillestrøm natt til torsdag tur/retur Køben
Samlingssted i Køben blir Hviids vinstue-After Dark Ultras-Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsOk, men kl. 13:53:08 i dag kom turansvarlig med følgende uttalelse: "Vi skal ikke være på Hviids nå."
Selvsagt uten å nevne hvilken pub vi faktisk skal være på.-After Dark Ultras-Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsHvilken pub skal vi være på?
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av LarsHvilken pub skal vi være på?
Petter
Politiet nekter oss å være der, for nærme T-banen. Lett for disse "se min kjole og dans med meg" gutta og komme til. Derfor.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterPolitiet nekter oss å være der, for nærme T-banen. Lett for disse "se min kjole og dans med meg" gutta og komme til. Derfor.
PetterFugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterPolitiet nekter oss å være der, for nærme T-banen. Lett for disse "se min kjole og dans med meg" gutta og komme til. Derfor.
PetterKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Bestillte akkurat reise på sterling for 1000 riksdaler jevnt..flyr ned tors kl 1355 og hjem fredg 1050 8)
Vi må skape liv! Alle mann t køben
Blir jævelig fett håper jeg!Kommentar
-
Kjipt att det ikke blir en ny tur på hviids. Hvor vanskelig kan det være for politiet å passe på "inngangen" til t-bane stasjonen? Uansett så kommer neppe casual gutta til FCK å gå på juletræra fra Lillestrøm...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondKjipt att det ikke blir en ny tur på hviids. Hvor vanskelig kan det være for politiet å passe på "inngangen" til t-bane stasjonen? Uansett så kommer neppe casual gutta til FCK å gå på juletræra fra Lillestrøm...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av King_RaymondKjipt att det ikke blir en ny tur på hviids. Hvor vanskelig kan det være for politiet å passe på "inngangen" til t-bane stasjonen? Uansett så kommer neppe casual gutta til FCK å gå på juletræra fra Lillestrøm...Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar