Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kjipt att det ikke blir en ny tur på hviids. Hvor vanskelig kan det være for politiet å passe på "inngangen" til t-bane stasjonen? Uansett så kommer neppe casual gutta til FCK å gå på juletræra fra Lillestrøm...
Nå ja, det stod jo spottere og passa på oss når vi var der i februar og det var flere LSK-supportere som måtte få fart på beina for å unngå trøbbel. Danske, svenske og norske casuals har ingen ære og ingen kodeks. Søppel!
Tja, stor forskjell på at dem har noen fjortiss spottere ute, til at dem sender 50 stk på oss for å lekse oss opp litt...
Grunnen til at det ikke skjedde noe sist var fordi dansk politi stoppet dem før de kom til t-bane stasjonen og nektet dem å reise videre.
De fjortiss spotterne som du prater om var alle menn i alderen 30-35år
Køb billetter til årets Royal League-finale i Parken
FC København møder Lillestrøm SK i årets Royal League-finale, der spilles torsdag den 6. april klokken 20:35 i Parken.
Billetforsalget er igang.
Det er nu muligt at sikre sig en billet til finalekampen i Royal League, hvor de regerende skandinaviske mestre fra FC København, skal forsvare titlen over for Lillestrøm SK.
Kampen spilles i år i Danmark, nærmere bestemt i Parken, torsdag den 6. april 2006 med kickoff klokken 20:35.
Billetsalg
Billetforsalget er allerede igang, og der er flere muligheder for at købe billet;
Billetter til FC Københavns fan-afsnit købes i Super Shoppen på Øster Allé. FC Københavns sæsonkortholdere betaler i døren på kampdagen.
Billetter til Lillestrøm SK's fan-afsnit købes gennem Lillestrøm SK - se klubbens hjemmeside www.lsk.no for yderligere informationer.
Billetter med neutral placering købes via www.billetlugen.dk, Billetlugens Call Center på telefon 70 263 267 eller i en af de mange FONA butikker over hele landet.
Billetter til Royal League finalen i Parken
Kampstart 20.35, torsdag 6. april.
Vi kommer tilbake med info om billettsalg. Det vil bli salg i Lillestrøm
Pris nok 110
Under 18 nok 55
Kjipt att det ikke blir en ny tur på hviids. Hvor vanskelig kan det være for politiet å passe på "inngangen" til t-bane stasjonen? Uansett så kommer neppe casual gutta til FCK å gå på juletræra fra Lillestrøm...
Nå ja, det stod jo spottere og passa på oss når vi var der i februar og det var flere LSK-supportere som måtte få fart på beina for å unngå trøbbel. Danske, svenske og norske casuals har ingen ære og ingen kodeks. Søppel!
Tja, stor forskjell på at dem har noen fjortiss spottere ute, til at dem sender 50 stk på oss for å lekse oss opp litt...
Grunnen til at det ikke skjedde noe sist var fordi dansk politi stoppet dem før de kom til t-bane stasjonen og nektet dem å reise videre.
Tro hva dere vil, jeg tror uansett ikke at dem hadde stormet hviids å banket opp Kvinner å juletrær. Jeg så 2 spottere, og dem var ikke mer enn maks 20 år, tydeligvis hadde dem flere spottere ute..
Tro hva dere vil, jeg tror uansett ikke at dem hadde stormet hviids å banket opp Kvinner å juletrær. Jeg så 2 spottere, og dem var ikke mer enn maks 20 år, tydeligvis hadde dem flere spottere ute..
De var på veg med 50 mann. Og de hadde nok røska over de ca 50-100 norske som sto utenfor.
Det er som Ronnie sier manglende kodeks blant danserne, og man er dessverre et like stort mål om man er juletre, kvinne eller barn.
Når det gjelder betaling av ALTERNATIV 1, må vi få penger av alle reisende FØR vi drar pga at vi må betale for de reisende på båten. Fristen for å betale denne turen er tirsdag 4. april, og man kan kun betale på LSK shopen.
Da vil man få utlevert en bussbillett, og på Martins eller DFDS-kaia vil man få utlevert billetten og romnøkkelen til lugarene på båten. De som IKKE har betalt, vil heller ikke få billett.
Dersom det er umulig for deg å komme deg til LSK-Shop, ta kontakt med Tony Johansen på tlf 950 28 453.
HUSK MEDLEMSKORT I KANARI-FANSEN ELLER MELD DEG INN PÅ SHOPEN
Pris: 500,- for medlemmer og 1000,- for ikke medlemmer
Når det gjelder alternativ 2 og 3 skal dette betales på bussen når man drar.
Kommer inn til Køben med morgenflyet 6. april, er de så gærne der at jeg ikke bør gå rundt i LSK utstyr for å si det sånn, før alle andre kommer ned med busser og båt?
Kommer inn til Køben med morgenflyet 6. april, er de så gærne der at jeg ikke bør gå rundt i LSK utstyr for å si det sånn, før alle andre kommer ned med busser og båt?
Nei, dette skal du ikke være redd for i det hele tatt!
Ultras "after dark" synkronsvømmerlaug reiser med samme fly, så det er ingen grunn til bekymring :lol:
Nei, dette skal du ikke være redd for i det hele tatt!
Jeg var i Køben i helgen, og full som jeg ble så måtte jeg jo selvfølgelig rave rundt og synge LSK sanger i hovedgaten. Gikk fint det, hehe!
Men man trenger jo ikke overdrive da...
Er dette et problem som kun gjelder finalen, eller vil vi aldri mer bruke Hviids? Gikk jo så fint de to forrige gangene...
Veeeeeel. Hvis du sikter til da KFL-folk besøkte Hviids i forbindelse med landskampen for noen år siden, tar du i. Det var bråk der. En viss mr. Høgda fikk en pust i bakken etterpå.
Kommentar