Opprinnelig skrevet av robbie
Turinfo finalen i Royal League
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av TorolfDet er vel like raskt og greit å ta toget til Hovedbanegården, som ligger rett ved Tivoli. Det koster bare noen tiere.
O'Leary's ligger i Hovedbanegården, du går femti meter under tak fra toget til bardisken.
Busser fra Kastrup stopper også rett utenfor Hovedbanegården/O'Leary's.
Strekningen Kastrup - puben er det minste problemet for oss som har SAS Braathens-billetter.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ulfpulfStrekningen Kastrup - puben er det minste problemet for oss som har SAS Braathens-billetter.Kommentar
-
åå, nå glede-gruer jeg meg meget bare 54.5 timer igjen til avreise om jeg ikke har bommet helt...Kommentar
-
Er det mulig og få noen status på reisende med KFL sitt opplegg?
Hvor mange busser blir vi tilsammen?Kommentar
-
Det finnes en Gud!
Bestill flyreiser, flybilletter og hotell hos SAS. Vi tilbyr billige flybilletter til Europa, USA, Canada og Asia. Bestill på sas.no »
Ved en eventuell streik vil følgende ruter ikke bli berørt:
Oslo - København
København - Kristiansand
København - Stavanger
København - Bergen
Samtlige avganger mellom København/Stockholm og destinasjoner i Europa
Oslo - Helsinki
Vi er på vei, vi er på vei, vi er på vei til København!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ulfpulfDet finnes en Gud!
Ved en eventuell streik vil følgende ruter ikke bli berørt:
Oslo - København
Forklaringen på at disse rutene ikke blir rammet av streiken er at det er danske SAS som betjener rutene fra København. Og denne gangen er det kabinforeningene i det norske selskapet SAS Braathens som truer med streik.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfGud og gud! Jeg tok en telefon til Jørgen og sa at de ikke måtte kødde med ruten Oslo-København. :wink:
Men det finnes en Gud, og nå er jeg endelig dønn sikker på at jeg skal se laget hans tape for Fugla.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ulfpulfMen det finnes en Gud, og nå er jeg endelig dønn sikker på at jeg skal se laget hans tape for Fugla.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaEr det mulig og få noen status på reisende med KFL sitt opplegg?
Hvor mange busser blir vi tilsammen?Kommentar
-
Dette synes jeg virkelig vi bør være stolte av.
Det er mange som har brukt mye penger på og følge Fugla gjennom vinteren, meg selv inkludert.
Denne kampen går på en torsdag tross alt.
I tillegg så kommer den utrolige spennede seriestarten hjemme mot trøndera 3 dager etterpå.
8 busser er sterkt!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Tony1 ekstra nattbuss blir satt opp. der er det igjen ca 10 plasser. Da er det stopp og 8 busser reiser hjem fra Køben!
Håby-her kommer vi 8)Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Tony1 ekstra nattbuss blir satt opp. der er det igjen ca 10 plasser. Da er det stopp og 8 busser reiser hjem fra Køben!
Håby-her kommer vi 8)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Var 6 busser sist mener jeg å huske!
Kanskje ikke lurte at alle bussene stopper samtidig i Håby på vei hjem? Damene som jobber der er ikke verdens kjent for sitt stå-på hunor og gode service, og de blir neppe noe bedre hvis det kommer 330 feststemte kanaris klokka 5 på morranUltras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar