Gå runsdt og vis farger. Dwet komemr ikke til å skje noe med deg. det fikk vi erfare forrige gangosgå at det var helt ufarlig å gå rundt i køben ikledd gult og svart
Turinfo finalen i Royal League
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av HarvestEn ting - jeg og fatter har tenkt å spasere litt rundt i Køben by i tillegg til å henge på puben. Trygt å gå i Fugla-utstyr?
Noe sier meg at jeg bør ha med en nøytral jakke...?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Var vel 5 store og en minibuss sist?
Imponerende. Håper reiselysten blant kanaris holder seg utover sesongen!Kommentar
-
Siden det er midt i uka, og jobb på torsdag og fredag vil jeg tro det er mange som har valgt å fly ned. Jeg skal fly ned, kjenner også andre som skal fly ned, snakket for øvrig med en arbeidskollega-samarbeidspartner i dag, som ikke pleier å dra på bortekamper; "det er finale for faen, MÅ jo dit!" Tror faktisk at det er flere som velger å fly denne gangen enn forige, men det er kun synsing.
Faktisk tror jeg på 800-1000 kanaris i Parken til torsdag.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaSiden det er midt i uka, og jobb på torsdag og fredag vil jeg tro det er mange som har valgt å fly ned. Jeg skal fly ned, kjenner også andre som skal fly ned, snakket for øvrig med en arbeidskollega-samarbeidspartner i dag, som ikke pleier å dra på bortekamper; "det er finale for faen, MÅ jo dit!" Tror faktisk at det er flere som velger å fly denne gangen enn forige, men det er kun synsing.
Faktisk tror jeg på 800-1000 kanaris i Parken til torsdag.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av OlaSiden det er midt i uka, og jobb på torsdag og fredag vil jeg tro det er mange som har valgt å fly ned. Jeg skal fly ned, kjenner også andre som skal fly ned, snakket for øvrig med en arbeidskollega-samarbeidspartner i dag, som ikke pleier å dra på bortekamper; "det er finale for faen, MÅ jo dit!" Tror faktisk at det er flere som velger å fly denne gangen enn forige, men det er kun synsing.
Faktisk tror jeg på 800-1000 kanaris i Parken til torsdag.-After Dark Ultras-Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av semper fiOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av OlaSiden det er midt i uka, og jobb på torsdag og fredag vil jeg tro det er mange som har valgt å fly ned. Jeg skal fly ned, kjenner også andre som skal fly ned, snakket for øvrig med en arbeidskollega-samarbeidspartner i dag, som ikke pleier å dra på bortekamper; "det er finale for faen, MÅ jo dit!" Tror faktisk at det er flere som velger å fly denne gangen enn forige, men det er kun synsing.
Faktisk tror jeg på 800-1000 kanaris i Parken til torsdag.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaHvis flere flyr denne gangen enn forrige gang, og flere tar buss/båt enn forrige gang så tipper jeg at vi blir mer enn 811 kanaris i Parken :wink:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Erling StrayOpprinnelig skrevet av Forza17Noen som vet hvor natt bussen går fra???Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av Erling StrayOpprinnelig skrevet av Forza17Noen som vet hvor natt bussen går fra???Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av Erling StrayOpprinnelig skrevet av Forza17Noen som vet hvor natt bussen går fra???
"Ekte supportere tar buss. Båt er for kjerringer"
Noe slikt :lol:
Båt er fett det, men sjøl tar jeg buss denne gangen siden jeg ikke har råd til tax-free, puber og restauranter på båten.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av Erling StrayOpprinnelig skrevet av Forza17Noen som vet hvor natt bussen går fra???Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
Kommentar