Opprinnelig skrevet av alexnr10
Turinfo finalen i Royal League
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av alexnr10burde vi ikke egentlig klare over 1500 kanaris i køben?
Tror vi skal glede oss over det - uansett hvilket antall vi ender opp med - og ikke legge noen demper på oss sjøl i forhold til å snakke om at vi egentlig burde være ennå fler.
(OT: 1500 er vel knapt det vi har greid å skrape sammen til hjemmekampene på feltet vårt mot såkalte svake, uinteressante motstandere. Gjerne matchen etter at vi har skrytt på oss å ha syngi ut Vålerengen og proklamert oss som verdens beste fans...)Vidar Evje
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HarvestTillater meg å svare - som han sjøl har sagt:
"Ekte supportere tar buss. Båt er for kjerringer"
Opprinnelig skrevet av HarvestBåt er fett det, men sjøl tar jeg buss denne gangen siden jeg ikke har råd til tax-free, puber og restauranter på båten.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Re: Turinfo finalen i Royal League
Opprinnelig skrevet av TonyAlt 2: Nattbuss fra Lillestrøm 01.00 torsdag 6 april(natt til torsdag)Kommentar
-
Re: Turinfo finalen i Royal League
Opprinnelig skrevet av CanárioOpprinnelig skrevet av TonyAlt 2: Nattbuss fra Lillestrøm 01.00 torsdag 6 april(natt til torsdag)
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernSkal bli deilig å være tilnærmet edru i Parken, i motsetning til forrige gang.
Kona di så faktisk mer drita ut enn deg ;-)
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbDu virka mer eller mindre edru der du brukte kampen på å selge årbøker.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Noen få spørsmål:
- Er det ølsalg på bussen på alternativ 2?
- Hvis ikke, får vi lov til å ta med en liten sove-sekser?
- Går det ann å få samme plass på turen hjem, slik at man kan legge igjen kortstokken/musikkavspilleren/jakka osv. på bussen mens man er i Køben, og slik at man kan handle litt godsaker med nikotin og alkohol i, i kongens by?Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Skal bli kos å reise med samme buss som Rønner`n. Håper virkelig Carola blir spilt på høyttalereneKommentar
-
-
Alle mann til køben.. Folk Fra SKEDSMO
jeg starta en ny har nå så jeg håper at alle som drar legger inn et godt legg her!!
hvor mange drar nedover og hva gjør man der imens man venter på kampen kveldens høydepunkt???
Tenke seg det at vif er Oslos Stolthet.. stakkars Oslo's befolkning.. :( :(Kommentar
-
takk for flott tur folkens!
men det er en ting jeg lurer på. på bussen tilbake igjen, så ble vi over 3 timer forsinket grunnet et punktert dekk.. kjipt det, men sånn kan skje. det jeg ikke skjønner er hvorfor det var to andre kfl busser på håby da vi kom dit!?
fikk høre at den ene sjåføren var trøtt og måtte sove, men hvorfor kom den andre bussen dit så sent egentlig?
(det var forøvrig ei hyggelig dame på Håby denne gangen!! kan det skyldes at klokken var ca 0630 tro..? ikke så morra-gretten )mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
Kommentar