:wink: Hvor mange tar den nedre delen? 3500? Endel større enn vg svingen ser det ut til. Går nok bra det :wink:
Turinfo finalen i Royal League
Collapse
X
-
-
Skal vi bruke samme inngang som sist?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Søren også! Mye bedre på langsida, da.
Men likevel:
vår sang skal runge å gi
gutta mer energi
nå lukter det FUGL!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Regner med vi får HELE Nesa-tribunen. Stemmer det?
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLhohum !!
hvor mange reiste med kanarifansen sist da Tony?
og er det ikke mulig å få med fler på båten? den er da umulig full?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYOpprinnelig skrevet av iLhohum !!
hvor mange reiste med kanarifansen sist da Tony?
og er det ikke mulig å få med fler på båten? den er da umulig full?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbOpprinnelig skrevet av NordbyPrata med en kompis som har bodd i Køben noen år, og til den personen som snakket om at det er like dumt av purken å plassere oss på hovedbane gården(skriveleif), som på Hviids, så er grunnen sannsynligvis rett og slett den at på Hviids,så kan bråkemakere løpe til alle sider+ at det ikke er purk der så da må purken komme ditt hvis det blir bråk.
Hovedbanegården (skriveleif?) har kun 2 utganger, og det er en god del vanlig, og sivil purk, pluss vektere der fra før :wink:
-okb!
Har jeg sagt at det ikke er tryggt?...Jeg føler meg helt trygg, og tviler på at det skjer noe som helst..jeg ga bare en forklaring, som jeg har hørt kan være grunnen :wink:Kommentar
-
Nettopp :wink:
Politistasjonen ligger rett i nærheten også så dette går nok fint.
Veldig fornøyd med at vi får svingen i steden for å bli gjemt nede i hjørnet på Carlsbergtribunen. Har alltid ment at stående syngende skal stå i svingen.
Alle til køben!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisParken blir neppe utsolgt :wink:
-okb! - som jobber sammen med Brøndby scum ;-)Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av KanariGulFuglskal københavnsupporterne sitte over oss på øvre delen?Kommentar
-
FCK`s stående syngende har eget felt på motsatt langside av der vi stod sist.
Tviler på at dem selger billetter over oss til dansker. Nå har dem jo to langsider å selge til FCK fans. Det bør holde.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsNei, halve nedre. Felt B8, B9 og B10.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
syns i det minste vi kunne fått øvre delen så ser vi litt bedre + at vi er sikre på å ikke få ting i hodetKommentar
-
Dere som har bestilt flybilletter hos SAS Braathens går spennende dager i møte. Følgende er sakset fra Nettavisen:
Kan bli flystreik torsdag
Norsk Kabinforening har brutt meglingen med SAS Braathens. Det kan bli streik fra torsdag.
Norsk Kabinforening har begjært brudd i meglingen med SAS Braathens, opplyser pressetalskvinne Siv Meisingseth SAS Braathens til NTB.
Partene har nå frist til og med onsdag med å komme til enighet. Hvis ikke, kan det blir streik fra torsdag 6. april.
Det har vært meglet hos Riksmeglingsmannen etter at Kabinforeningen brøt forhandlingene for snart to uker siden. Arbeidstidsbestemmelser skal være blant de vanskeligste punktene.
SAS Braathens kabinforening har ennå ikke begjært brudd, ifølge NTB.Kommentar
Kommentar