er nok det ja fortsatt 15. sa bare KANSKJE tviler egentlig på det hehe
Togtur til Fredrikstad søndag 30 april
Collapse
X
-
Kjoepes billetter paa stadion ved bortetribunen? Eller skal de kjoepes paa forhaand?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Jeg har et spørsmål... er det noen som ikke har skaffet seg tog og/eller kampbillet? jeg har 2 av hver av billettene som jeg selger. Jeg fikk vite i dag at jeg må jobbe og rekker vis jeg er heldig, kampen på tv
vennligst send meg pm
Evt: noen som vet om shopen tar i mot retur av billetter?:???:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MarianneDet viser seg at jeg har mulighet til å komme meg til fredrikstad, men er jeg virkelig nødt til å dra til shopen for å kjøpe billett? det koster meg nesten 400 kroner å komme meg til lillestrøm...Kommentar
-
det var hauger med kamp billetter igjen når jeg var i shoppen i stad.
Uansett blir gøy å synge ut mini-kanaris til søndag.
Hei, det er jo en idee til banner. Noe med "mini-kanaris" i. Eller wannabe-kanaris?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MarianneJeg tenkte først og fremst på togbillett, dersom det fortsatt er noen igjen.Kommentar
-
Jeg har et spørsmål... er det noen som ikke har skaffet seg tog og/eller kampbillet? jeg har 2 av hver av billettene som jeg selger. Jeg fikk vite i går at jeg må jobbe og rekker vis jeg er heldig, kampen på tv:sad:
vennligst send meg pm:razz:
Evt: noen som vet om shopen tar i mot retur av billetter?:???:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsVar litt kjapp der. Det er utsolgt for billetter på Shopen, men det er noen billetter igjen på Martins, ifølge Tony.mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
Kommentar