Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Noen som har oversikt over hvor mange togbilletter det er igjen? Hadde vært fint å vite om jeg må stresse med å få tak i billetter raskest mulig.
Skulle til shoppen i dag, men det er var stengt:o
og er dette helt sikkert ikke en lang tur.. for vis det er det må jeg orde lappen så jeg får vært med hehe..
Kjøpte billett i sta, oppi boksen så det ut til at det var en del billetter, men jeg ser ingen grunn til å vente for det Kan for forsvinne, nå når folk har kommet hjem fra påskeferie
I "Informasjon fra Kanari-Fansen" på forsiden kan man lese følgende:
- Kampbilletter kjøpes på forhånd KUN på LSK-shopen.Er det billetter igjen selges disse ved inngangen til borteseksjonene.
Da jeg var innom shopen i går for å kjøpe togbilletter til Fredrikstad spurte jeg samtidig etter kampbilletter, og fikk beskjed om at det hadde de ikke. Jeg vet ikke hvem som har rett, men erfaringsmessig er det ikke alle på Sportshuset som er like godt informert om ting som har med kfl å gjøre.
Det er litt irriterende for oss som ikke bor i Lillestrømområdet å måtte reise inn flere ganger og håpe at man treffer en på shopen som har litt oversikt.
Når det er sagt kan det godt hende at billettene ikke er lagt ut på shopen ennå. Det hadde vært fint om kfl var litt tydeligere på når billetter blir lagt ut, sånn som til RL-finalen, så kanskje jeg (og muligens flere) slipper bomturer til Lillestrøm i fremtiden.
I "Informasjon fra Kanari-Fansen" på forsiden kan man lese følgende:
- Kampbilletter kjøpes på forhånd KUN på LSK-shopen.Er det billetter igjen selges disse ved inngangen til borteseksjonene.
Da jeg var innom shopen i går for å kjøpe togbilletter til Fredrikstad spurte jeg samtidig etter kampbilletter, og fikk beskjed om at det hadde de ikke. Jeg vet ikke hvem som har rett, men erfaringsmessig er det ikke alle på Sportshuset som er like godt informert om ting som har med kfl å gjøre.
Det er litt irriterende for oss som ikke bor i Lillestrømområdet å måtte reise inn flere ganger og håpe at man treffer en på shopen som har litt oversikt.
Når det er sagt kan det godt hende at billettene ikke er lagt ut på shopen ennå. Det hadde vært fint om kfl var litt tydeligere på når billetter blir lagt ut, sånn som til RL-finalen, så kanskje jeg (og muligens flere) slipper bomturer til Lillestrøm i fremtiden.
Dette må det jobbes bedre med! Samtidig bør sportshuset annonsere med plaketer o.l. som sier hvilke billetter de har til salgs, samt når de forventes til salgs.
Jeg skal fikse billetter på Shopen i dag siden dem ikke har lblitt lagt ut.
Uansett så får man kjøpt togbilletter på standen til KFL på Martins og Åråsen til søndag.
Jeg skal fikse billetter på Shopen i dag siden dem ikke har lblitt lagt ut.
Uansett så får man kjøpt togbilletter på standen til KFL på Martins og Åråsen til søndag.
Pris: 200,- kr
Vil også kampbilletter selges søndag? Bor i Oslo og kommer meg ikke til Shopen i åpningstida med det første, og skal kjøre ned til Fredrikstad.
lurer på hvor mange billetter det er igjen jeg.. skal nedover med noen kompiser så vi må vite om det er plasser igjen (tror sikkert det er, men må være sikker)
lurer på hvor mange billetter det er igjen jeg.. skal nedover med noen kompiser så vi må vite om det er plasser igjen (tror sikkert det er, men må være sikker)
var der senest i går...da så det ut som om det i alle fall var 20++
Vil ikke si mer, i tilfelle beregningene mine er totalt feil...
Det har jo aldri vært noe problem å kjøpe billetter på stadion der tidligere... kan ikke skjønne at det skal bli så problematisk denne gangen heller. De utvider vel bare bortefeltet hvis det blir stor pågang...?
Det har jo aldri vært noe problem å kjøpe billetter på stadion der tidligere... kan ikke skjønne at det skal bli så problematisk denne gangen heller. De utvider vel bare bortefeltet hvis det blir stor pågang...?
utvider? tror ikke det, de fyller jo opp resten av stadion.
Kommentar