Opprinnelig skrevet av iL
Togtur til Fredrikstad søndag 30 april
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av veironSer ut til at jeg reiser på egenhånd og kjøper billett på stadion.
Hvor mange plasser har vi på stadion egentlig??Kommentar
-
To spørsmål:
1) Som jeg kan se av noen meldinger over her, så er det noe usikkert hvor mange billetter som er å oppdrive. Er det noen som kan gi et sikkert svar på det? Lønner det seg å kjøpe for forhånd?
2) Jeg kommer med stor sannsynlighet til å kjøre egen bil nedover. Er det noen kanaris i Oslo som vil sitte på? Vi deler på bensinutgiftene. Mulig at min bror blir med og da er det plass til tre personer. Hvis ikke er det plass til fire. Send meg en PM. Eventuelt så kan jeg vurdere å sitte på med noen andre urbane kanaris som skal kjøre.BølerkanarisKommentar
-
håper det er 2 billetter igjen da ! for jeg drar nå snart og kjøper meg
EDIT : var hauger med billetter igjen når jeg var der. + at det var over 900 kamp billetter igjen.
LØP OG KJØP ALLE TIL PLANKEBYN !
LSK osv oppfordrer alle til og kjøpe kamp billetter på shopen !Last edited by Kef1r; 24.04.2006, 17:36.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rer bare solgt litt over 100 billetter til selve kampen på shopen nå. da var over 800-900 igjen når jeg var der. om vi bare blir 100 stk så blir jeg lei meg hehe
Jeg har ikke kjøp billeten min enda så det blir nokk flere solgte etterværtFugla!
Kommentar
-
Ønskereprisen:
Opprinnelig skrevet av GlennKampdiskusjon i denne tråden.
Tursnakk, billettforespørsler også videre tas i tur-forumet:
http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=3348RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HenrikJeg skal nedover, kommer på sykkel :P
Fint hvis folket kan følge den regelen før det kommer enda flere innlegg her som er uinteressante i denne delen av forumet.BølerkanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanarizJeg og 4 andre kjører bil nedover, hvor kan vi parkere? noen vet dette? noen fine steder?
Parkér på Merkur! Parkeringsplassen på skolen ved den kunstgressbanen du kjører forbi når du kjører mot stadion...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Helenjauda og da kommer 3 russejenter nedover med bilen, så nå blir det fest i fredrikstad
så hører dere en dunkende bil nærme seg metz så er det bare ossKommentar
Kommentar