Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg har et spørsmål... er det noen som ikke har skaffet seg tog og/eller kampbillet? jeg har 2 av hver av billettene som jeg selger. Jeg fikk vite i dag at jeg må jobbe og rekker vis jeg er heldig, kampen på tv vennligst send meg pm
Evt: noen som vet om shopen tar i mot retur av billetter?:???:
Det viser seg at jeg har mulighet til å komme meg til fredrikstad, men er jeg virkelig nødt til å dra til shopen for å kjøpe billett? det koster meg nesten 400 kroner å komme meg til lillestrøm...
Det viser seg at jeg har mulighet til å komme meg til fredrikstad, men er jeg virkelig nødt til å dra til shopen for å kjøpe billett? det koster meg nesten 400 kroner å komme meg til lillestrøm...
Ta det med ro. Det går sikkert helt fint å kjøpe billett på stadion.
Jeg tenkte først og fremst på togbillett, dersom det fortsatt er noen igjen.
Var på shopen for noen timer siden, og det var fortsatt togbilletter igjen. Men det spørs om beholdningen holder lengere enn til i kveld, muligens morgen, da det var konstantert omlag 50 stk. igjen i går ettermiddag.
Jeg har et spørsmål... er det noen som ikke har skaffet seg tog og/eller kampbillet? jeg har 2 av hver av billettene som jeg selger. Jeg fikk vite i går at jeg må jobbe og rekker vis jeg er heldig, kampen på tv:sad: vennligst send meg pm:razz:
Evt: noen som vet om shopen tar i mot retur av billetter?:???:
Kommentar