Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
alle de som satt på buss nr 5 var jo utrolig glade når de kom fram til lillestrøm etter hjemturen.. sjåføren sovna mens han kjørte!! Noen andre som har noen synspunkter om denna turen??
morsom tur men hjemreisen ble jo litt kald!!
Tenke seg det at vif er Oslos Stolthet.. stakkars Oslo's befolkning.. :( :(
buss nr tre hadde "dama med skjørt" som reiseleder :lol:
og som sagt tidligere, verdens koseligste buss sjåfør, som jeg forøvrig synes veldig synd på. han skulle på jobb igjen bare noen timer senere etter at vi kom hjem.
når vi var på Håby så han ganske sliten ut.. ble jo så mye ekstra med den punkteringen å greier, men humøret holdt han oppe likevel!
Buss 8 var veldig bra, ja. Mange kjente "navn", men kanskje ikke så kjente fjes. Ikke noe tull, men allsang og hyggelig atmosfære. Hadde faktisk ikke forventet så mange ultras på en morrabuss...
Jeg må få trekke frem at det er håpløst å ikke ha do på buss som skal til køben...herre min hatt..jeg holdt på å pisse på meg 3 ganger...og jeg satt på den såkalte "drittbussen"...herlig komfort
Men uannsett...var konge... gleder meg til neste tur!!
Vel når "morrabussen" var i lillestrøm var vi 5min fra håby. jeg var på buss4 å der var det ingen punkteringer eller noe. Tror vi må ha kjørt i 50km\t hele veien eller noe for så sakte har jeg aldri sett noen kjøre før. Men ellers så hadde vi en sliten og utrolig bra humørspreder av en reiserleder Jon Ivar.
Vel når "morrabussen" var i lillestrøm var vi 5min fra håby. jeg var på buss4 å der var det ingen punkteringer eller noe. Tror vi må ha kjørt i 50km\t hele veien eller noe for så sakte har jeg aldri sett noen kjøre før. Men ellers så hadde vi en sliten og utrolig bra humørspreder av en reiserleder Jon Ivar.
Grunnen er at sjåføren kjørte feil, og vi havna forbi Malmø og nesten i Trelleborg før han snudde og kjørte nordover mot Norge igjen...
hvordan er det mulig å ta feil vei til norge? bare å følge E6 jo.
Når han skulle svinge til høyre mot Gøteborg var han uoppmerksom et lite øyeblikk og kjørte istedet rett frem og ned en sving som førte mot Malmø. Derfor kjørte vi sørover i en times tid...
Han i buss 5 var ikke mye stødig på kursen han heller...
Flere ganger innom industri og havne-områder.
Etter at kampen var ferdig og vi skulle dra fra stadion, så klarer han å kjøre i ring i 15-20 min og komme tilbake akkurat der vi kjørte fra på stadion... Bra jobba!
Han i buss 5 var ikke mye stødig på kursen han heller...
Flere ganger innom industri og havne-områder.
Etter at kampen var ferdig og vi skulle dra fra stadion, så klarer han å kjøre i ring i 15-20 min og komme tilbake akkurat der vi kjørte fra på stadion... Bra jobba!
Stod og ventet på noen danske venner av meg en god stund etter kampen et lite stykke fra stadion, plutselig dukket en buss opp..hehe..ikke greit..
Jeg var på buss nr 1 å vi hadde en herlig sjåfør som har kjørt oss flere ganger til gøteborg og tønsberg. tony og terje som reiseledere og guider gjorde turen utrolig morsom! gleder meg til fugla skal ut i europa igjen i sommer i intertoto!
Kommentar