Godt nytt for alle som ikke orker å sitte 8-10 timer på buss til Trondheim, Stavanger, Bergen, Molde osv. Det kommer til å bli billig å følge fugla med fly denne sesongen. SAS pøser ut lavprisbilletter, og Norwegian vil garantert svare. Fra Nettavisen:
SAS Braathens dumper prisen på tre millioner billetter for å kapre misfornøyde kunder tilbake. Etter måneder med indre konflikter og misfornøyde kunder lanserer nå SAS Braathens-sjefen et program som skal få kundene tilbake til flyselskapet, skriver Dagbladet.
Selskapet skal vinne tilbake posisjonen som Norges ledende flyselskap, og bli et lavprisselskap.
- Vi vil ha mange nordmenn om bord slik at de kan se at vi tar målsettingen på alvor. Over påske legger vi ut dobbelt så mange lavt prisede billetter i forhold til 2005. Vi snakker om inntil tre millioner på inn- og utenlandstrafikken. Med et slikt volum når vi garantert målsettingen om å bli oppfattet som et lavprisselskap, sier administrerende direktør Petter Jansen i SAS Braathens.
Slik lyder frieriet fra sjefen i det kriserammede flyselskapet som fra nå skal være presise og best på service, sikkerhet og regulartitet. Selskapet utvikler også SMS-varsling av endring i flyenes avgangstider. Det skal også bli mulig å bestille eller booke om billetter over SMS.
SAS Braathens dumper prisen på tre millioner billetter for å kapre misfornøyde kunder tilbake. Etter måneder med indre konflikter og misfornøyde kunder lanserer nå SAS Braathens-sjefen et program som skal få kundene tilbake til flyselskapet, skriver Dagbladet.
Selskapet skal vinne tilbake posisjonen som Norges ledende flyselskap, og bli et lavprisselskap.
- Vi vil ha mange nordmenn om bord slik at de kan se at vi tar målsettingen på alvor. Over påske legger vi ut dobbelt så mange lavt prisede billetter i forhold til 2005. Vi snakker om inntil tre millioner på inn- og utenlandstrafikken. Med et slikt volum når vi garantert målsettingen om å bli oppfattet som et lavprisselskap, sier administrerende direktør Petter Jansen i SAS Braathens.
Slik lyder frieriet fra sjefen i det kriserammede flyselskapet som fra nå skal være presise og best på service, sikkerhet og regulartitet. Selskapet utvikler også SMS-varsling av endring i flyenes avgangstider. Det skal også bli mulig å bestille eller booke om billetter over SMS.
Kommentar