Opprinnelig skrevet av Tony
Intertoto - bortekamp
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av TorolfEr det noen som har forslag til hvordan vi kan løse dette? Hvis det skal bli noen tur, må vi starte påmeliding lenge før 25. juni. Går det an å arrangere en tur med ukjent reisemål? Vi kan for eksempel si at prisen blir kr 3000. Hvis det blir tur til Nord-Irland istedenfor Island, kan alle få refundert kr 500.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfLSK har takket nei til et felles opplegg fordi interessen fra sponsorer er liten i ferien. KFL står dermed fritt til å arrangere sin egen tur. Klarer vi å fylle et fly med 120 seter?
men vi kan prøve.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Jeg er nok redd det ikke er mulig å realisere prosjektet uten at flere er med på det.
120 seter er rett og slett for mange å fylle. Vi har 100 stykker i Bergen på en tirsdag.
Prisene var gode, men tror ikke de tåler økning. Det er vel bedre at flere er med i en eventuell tredje runde (mot det engelske laget), enn at vi får høre argumentet "alle pengene ble brukt på Keflavik/Dungannon".Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennJeg er nok redd det ikke er mulig å realisere prosjektet uten at flere er med på det.
120 seter er rett og slett for mange å fylle. Vi har 100 stykker i Bergen på en tirsdag.
Prisene var gode, men tror ikke de tåler økning. Det er vel bedre at flere er med i en eventuell tredje runde (mot det engelske laget), enn at vi får høre argumentet "alle pengene ble brukt på Keflavik/Dungannon".Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondHåper det blir skjekket ut om det er noen muligheter for dette, når Fugla skal ut i en turnering som faktisk er enda gjevere enn Royal League så må vi jo være der
Når Hammarby møtte ett islandsk lag i 2004? så chartret fansen ett fly, og jeg mener det kom på under 2000 per pers. Spørs bare hvor mange som er interessert å reise for å se fugla mot ett møkkalag midt i sommerferien...* LSK 1917 *
* Gulsvarte Brødre *
-- Frihet for ultras --Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ForZaFugLaSkjønner ikke hvorfor dere er såopphengt i hammarby ass, vi er jo fugla... hammarby å ub99 er sikkert greie de,men hvorfor sammelikne hele tiden?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Newcastle er en sykt bra by!!! kåret til den beste byen i england for en langhelg og den 7 beste party byen i verden. når spilles bortekampen?Møkka mann i fra HadelandKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Hadeland kanariNewcastle er en sykt bra by!!! kåret til den beste byen i england for en langhelg og den 7 beste party byen i verden. når spilles bortekampen?
Second leg: 22 July
Ifølge UEFA.comKommentar
-
Opprinnelig skrevet av theriksenFirst leg: 15/16 July
Second leg: 22 July
Ifølge UEFA.com
Jada, Gale Isbre, jeg vet at vi først må slå nordirer eller islendinger. Men det gjør vi. Selv med Finn Larsen som giftigste angrepsvåpen.Kommentar
-
Gleder meg til:
Lillestrøm SK - Newcastle UTD
Det kommer til å bli full stadion og kjempetrøkk
Men lurer på hvordan borteoppmøtet kommer til å være. Men vi skal nok få vist disse engelske hooligansene hvordan EKTE tribuneliv erKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TobbenGleder meg til:
Lillestrøm SK - Newcastle UTD
Det kommer til å bli full stadion og kjempetrøkk
Men lurer på hvordan borteoppmøtet kommer til å være. Men vi skal nok få vist disse engelske hooligansene hvordan EKTE tribuneliv er
Drit i å ta ting på forskudd da! Det har vi aldri vært kjent med i LSK at går bra!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Ikke skyt meg for at jeg tar ting på forskudd, men jeg har bare ett spørsmål ang hvor hjemmekampene vil bli spilt. regner med at hjemme kampen i første runde selvsagt blir på åråsen. . Men vil innteressen for en evt newcastle kamp bli såpass stor at kampen blir flyttet fra åråsen? evt. hvis vi skulle klare å snike oss til uefacupen. blir det hjemme kamp på ullevål da? Hvordan vil det gå med tanke på at det sansynligvis er 2 andre oslolag som karrer seg til uefacupen også.Hvordan kommer denne banen til å se ut under cupfinalen da?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar