Opprinnelig skrevet av Henrik
Intertoto - bortekamp
Collapse
X
-
Jeg skal til Newcastle
Noen som tør gjette mange kanaris det blir eller? Syntes underkant av hundre høres litt lite ut.Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzNå er det jo midt i fellesferien, da. Vi mister endel på det, men jeg håper på 200 likevel. Er ikke den dyreste turen man kan dra på.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
hvis/NÅR vi kvalifiserer oss så kommer det nok info om dette. Bortesupportere har uansett krav på ett visst antall billetter, og det blir neppe utsolgt på St. James Park så billetter er ikke noe å bekymre seg over...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg har hørt med flyplassen i Newcastle - den er åpen 24/7 og det er helt ok å sove i avgangshallen. Kan være aktuelt for flere, ettersom flyet tilbake går rundt klokka 10.30 på formiddagen søndag. Sparer penger på en overnatting og kan dra rett fra pub til flyplass.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzJeg har hørt med flyplassen i Newcastle - den er åpen 24/7 og det er helt ok å sove i avgangshallen. Kan være aktuelt for flere, ettersom flyet tilbake går rundt klokka 10.30 på formiddagen søndag. Sparer penger på en overnatting og kan dra rett fra pub til flyplass.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gulostMed 3-2 seier til Fugla, god akustikk i avgangshallen, tromme, skjerfhav, flagging uten klaging, og bluss? , så kan det bli en legendarisk natt på Newcastles lufthavnUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Nordby, jeg er inne på tanken. Det blir for mye styr å ramle inn på hotellet midt på natta, sove tre timer, hive i seg et par speilegg og halse ut til flyplassen. Så jeg er innstilt på å stikke ut på flyplassen etter pubrunde på lørdagskvelden.
Kult om flere som har tenkt å gjøre det samme flagger det i denne tråden, så vi kan bestille hotellrom så fort som mulig.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzNordby, jeg er inne på tanken. Det blir for mye styr å ramle inn på hotellet midt på natta, sove tre timer, hive i seg et par speilegg og halse ut til flyplassen. Så jeg er innstilt på å stikke ut på flyplassen etter pubrunde på lørdagskvelden.
Kult om flere som har tenkt å gjøre det samme flagger det i denne tråden, så vi kan bestille hotellrom så fort som mulig.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzJeg har hørt med flyplassen i Newcastle - den er åpen 24/7 og det er helt ok å sove i avgangshallen.
Hvorfor 24. juli? Går ikke kampen mellom Magpies og Fugla 15. eller 16. juli? Det blir vel litt smådumt å ligge på flyplassen utenfor Newcastle en dag eller to etter Åråsen-oppgjøret?
Eller har jeg bommet totalt på datoene?Kommentar
Kommentar