Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg har fiksa meg bussbillett, men pga jobb må jeg dra rett fra Oslo, og får bare sitte på tilbake, er det flere som har tenkt på det samme?? og det jeg lurer på da er om det vil by på problemer med tanken på at kanskje noen busser blir sendt tilbake om de ikke blir fylt opp i Lillestøm.
Kjøpe på tullevål på kampdagen? Gikk ivertfall i fjor
Med tanke på billettsystemet (eller mangel på sådan) og ekstra sikkerhetssjekk i døra kan man fort miste det første kvarteret av matchen om man ikke er veldig tidlig ute...
Jeg har fiksa meg bussbillett, men pga jobb må jeg dra rett fra Oslo, og får bare sitte på tilbake, er det flere som har tenkt på det samme?? og det jeg lurer på da er om det vil by på problemer med tanken på at kanskje noen busser blir sendt tilbake om de ikke blir fylt opp i Lillestøm.
Har tenkt på det samme selv. Vi er nok en god del som drar direkte fra jobb, men har kjøpt bussbillett pga hjemreisen.
Stian
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller
Med tanke på billettsystemet (eller mangel på sådan) og ekstra sikkerhetssjekk i døra kan man fort miste det første kvarteret av matchen om man ikke er veldig tidlig ute...
Så fint at kampen går klokken 1800 en fredag ettermiddag da. Er jo heldigvis ikke mye kø inn mot Oslo mellom fire og fem på fredager...:???:
(Det var ironi, for de som ikke skjønte det).
Kommentar