Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvis noen vil bo billig kan jeg anbefale vandrerhjemmet her i byen. Det ligger på Rosenborg (ca 10 minutters gange fra Midtbyen), men på andre siden av byen fra Lerkendal.
Jeg jobber littegrann på dette vandrerhjemmet, så hvis dere ønsker å booke rom der (ikke bindene faktisk) kan dere ringe meg på 99745984. Klerer dere å fylle opp et rom med fire personer koster det 240 kroner per pers per natt.
Ellers håper jeg for guds skyld vi kanaris her i byen kan bli hørt når vi sier at det kan være en idé å vurdere å ha Three Lions som samlingssted før kampen i stedet for Fifth Avenue, som vi pleier.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Hvis noen vil bo billig kan jeg anbefale vandrerhjemmet her i byen. Det ligger på Rosenborg (ca 10 minutters gange fra Midtbyen), men på andre siden av byen fra Lerkendal.
Jeg jobber littegrann på dette vandrerhjemmet, så hvis dere ønsker å booke rom der (ikke bindene faktisk) kan dere ringe meg på 99745984. Klerer dere å fylle opp et rom med fire personer koster det 240 kroner per pers per natt.
Ellers håper jeg for guds skyld vi kanaris her i byen kan bli hørt når vi sier at det kan være en idé å vurdere å ha Three Lions som samlingssted før kampen i stedet for Fifth Avenue, som vi pleier.
240 spenn per pers? Til den prisen får man jo nesten dobbelt rom på hotell.
Plassen ligger ti minutter gåing lenger unna Lerkendal enn Fifth Avenue, men den er en genial fotballpub. Trondheim S ligger 2 minutter fra Three Lions, og hvis bussene skal kjøre oss fra puben til stadion, er det like greit å møtes på TL. Men, dette er min menig. Jeg bestemmer selvfølgelig ikke. Jeg bare prøver å bidra med min spisskompetanse om byen
Jeg veit ikke helt hvordan prisnivået ellers i Trondheim ligger. Finner folk et annet sted i byen til samme pris vil jeg anbefale dem det andre alternativet, men nå er dere i hvertfall informert.
Nå har jeg aldri vært på Fifth Avenue, men Three Lions har jeg vært på mange ganger. Og den puben kan anbefales på det sterkeste. Mørkt øl og engelsktalende bartendere, DET kommer man i fotballstemning av
Det ligger vel 4 hoteller innenfor ett kvartal til dette stedet også...
Jaaa... Åssen ligger arrangementet rundt denne turen ann egentlig? Syns det er litt merkelig at Tony og de andre som har ansvaret for turene ikke har kommentert noe som helst her. Har tross alt komt ganske klare anbefalinger om samlingspunkt, og lignende.
Nå skal ikke jeg uttale meg på vegne av Tony, men turtilbudet blir vel dagsbuss(er) på kampdagen.
Årets tur er tross alt allerede helga etter borte mot Viking i Stavanger og da blir det vel der stormobiliseringen ligger.
Hvilken pub vi skal være på pleier jo å komme en uke før vi drar.Synes ikke Fifth Avenue har vært noen super pub,en helt vanlig pub.Men hvis KFL får gode priser av dem skjønner jeg at det ikke er ønskelig og skifte til noe annet.
Jaaa... Åssen ligger arrangementet rundt denne turen ann egentlig? Syns det er litt merkelig at Tony og de andre som har ansvaret for turene ikke har kommentert noe som helst her. Har tross alt komt ganske klare anbefalinger om samlingspunkt, og lignende.
Har vært ganske mange kamper i det siste, i tillegg så er det mange kamper før Rbk kampen og det er fortsatt 8 uker til den spilles. Er forståelig at det ikke har kommet noe særlig med info enda, kjenner jeg Tony å co rett så får vi nok informasjon i masevis når det nærmer seg 30 Juli.
Innehaveren av Three Lion, Dougie, har bedt meg si til styret i KFL at han (selvfølgelig) er interresert i å ha oss på besøk. Jeg trur ikke det skal være no problem å få prisen per halvliter redusert til 43 kroner. Dette er ikke så ille mener jeg.
Håper i det minste at gutta tar kontakt med TL før man eventuellt bestemmer seg for Fifth Avenue.
Kommentar