Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Om noen er i forsen kan jeg anbefale befalsforlegningene til marinen midt i byen. Det hender de har noen plasser ledige om man smisker litt. (For de som ikke vet det får man leid rom til en billig penge nesten over hele landet på div. kaserner og forlegninger gjennom forsvaret) Om ikke annet er det alltids plass på kasernene litt utenfor byen. Nei, jeg husker ikke telefonnummer, du får sjekke med reisekontoret på din lokale avdeling
jeg jobber natt til lørdag og natt til søndag den helgen men regner med å ta turen på lærschjendal! (bor jo her og studerer/jobber her i barteland) blir det mange kanaris å se på kampen i bart city forresten?
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Vi er 10-12 som tar helga der oppe. Opp fredag og hjem mandag.
Vi ble kjent med Ranheim sine fans i fjor og skal også i år se Ranheim spille kamp. Kampen spilles dagen før vi møter rbk, altså lørdag!
Vi er invitert på puben Romantica, som er Forza Ranheims samlingspub før og etter matcher. Håper alle som tar helga der oppe stikker innom Romantica før Ranheim matchen. Det koster ca 100 spenn med taxi fra Trondheim sentrum til Ranheims hjemmebane, Romantica ligger et steinkast unna. I tillegg ligger en prix butikk like ved stadion som gjør at man kan nyte pils under matchen også
Drar selv oppover på lørdag, men å dra til Ranheim er totalt uaktuelt. Aldri vært der, og skal aldri dit. Men regner med å se masse gulkledde ute i Trondheim lørdagen før matchen. Bare så synd en må kjøre til Kr.sund rett etter kampslutt søndag...
Kommentar