Kommet noen påmeldiger?
Turinfo 1 runde i cupen
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av SupermannKommet noen påmeldiger?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Mirakler kan skje
Da får jeg vel svette på rutebussen da..
Hold dere for guds skyld unna 483 fra Lillestrøm klokken 15:45.. STAPPA!!
Snakkes i Høland!Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Matchen
Er det noen som kan si meg hvor denne høland stadion er hen? Skikka på et6 kart på 3nsport.no, det viste at det var i nerheten av et sted som heter løken... En eksakt adresse ville ha vært hjelpsomt for å finne veien i morra...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av vamundseEr det noen som kan si meg hvor denne høland stadion er hen? Skikka på et6 kart på 3nsport.no, det viste at det var i nerheten av et sted som heter løken... En eksakt adresse ville ha vært hjelpsomt for å finne veien i morra...
Det verste er vel å finne selve Løken. Har du klart det er det bare å spørre hos en av de femten husstandene.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Start Lillestrøm
- Følg RV 22 mot Fetsund.
- Kjør over brua, rett frem i første rundkjøring og følg veien.
- Ta av mot Mysen i neste rundkjøring. (Typ 20 sek etter første.)
- Etter 5 min vil du komme til ett kryss der veien på en måte deler seg i 2. Du følger veien til venstre.
- Følg veien i ca 10 min, til du ser Hølandshallen på venstre side.
Forza!Last edited by Supermann; 10.05.2006, 07:44.Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SupermannNoen som vet bilettprisen i Høland?
Er det noen i heletatt?Kommentar
-
Veiene til Høland er rett å slett flotte synes jeg. Og enda bedre blir det når man blir liggende bak Ronnie (kjører i 50 km/t hele veien) the runner hele veienUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondVeiene til Høland er rett å slett flotte synes jeg. Og enda bedre blir det når man blir liggende bak Ronnie (kjører i 50 km/t hele veien) the runner hele veienKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondVeiene til Høland er rett å slett flotte synes jeg. Og enda bedre blir det når man blir liggende bak Ronnie (kjører i 50 km/t hele veien) the runner hele veien
Nok en gang: Takk for turen, Rønnern!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreHan må kjøre såpass sakte hvis han skal få lekt med mobilen samtidig.
Nok en gang: Takk for turen, Rønnern!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreProblemet med handsfree er at ledningen skaper krøll...så teknisk sett var det lov. Dessuten er det vanskelig å få sniffet formfettet skikkelig hvis Rønnern kjører for fort.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar